Lliurament Premis 4a edició

Josep Espín,

Lliurament Premis 4a edició


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona han lliurat els premis de la quarta edició del Concurs Joves Creatius  aquest passat dijous 18 de juny de 2015 al Palau Robert.

 Els guanyadors de la 4a edició són:

 - Aldo Coste de Asprer amb el 1er Premi, per la seva campanya: “Quan vas fumat el teu cervell no funciona”

Es tracta d’una obra que parla amb un llenguatge entenedor pels joves que a la vegada fa referència a les noves tecnologies. El missatge que transmet fa reflexionar al receptor i no criminalitza i etiqueta.

El premi són 1.500€ en metàl·lic i la publicació de la seva campanya en diferents mitjans.

 - Elisabeth Turpín Franco amb el 2on Premi, per la seva campanya: “No et quedis en blanc”.

Per ser un treball que interpel·la al públic que la mira. Té intriga, és minimalista i no estigmatitza. És un missatge preventiu, ja que insinua l’afectació a la memòria.

 - Dario Lorenzo i Arnau Giol amb el 3er Premi, per la seva campanya: “Fumar marihuana...”

Aquesta proposta destaca per la interacció que crea amb el públic. Integra també elements del above the line i below the line d’una manera creativa.

El concurs, convocat juntament amb l’Ajuntament de Barcelona i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Obra Social Fundació “La Caixa”, JC Decaux i Nouvolodesign, tenia l’objectiu d’apropar-se als creatius més joves i ajudar-los a desenvolupar el seu talent a través de la realització d’una campanya publicitària composta per: una gràfica, una falca i un spot. Sota l’eslògan “Cànnabis, una mirada crítica”, aquesta iniciativa pretén augmentar la percepció del risc de consumir aquesta droga entre els joves i fer-los veure que és important ser crítics amb els discursos actuals pro consum que minimitzen els riscos i magnifiquen els beneficis de consumir-ne.

El concurs Joves Creatius ha estat obert a tots els professionals de la comunicació, a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de les universitats catalanes i a tots els membres del Col·legi, amb l’única limitació de tenir entre 18 i 30 anys.

El passat 25 de Maig, el jurat del concurs va seleccionar, entre totes les propostes presentades, les tres millors campanyes que han obtingut un premi en metàl·lic de 1.500€, 1.000€ i 500€ respectivament.

A més, la proposta guanyadora tindrà l’oportunitat de veure publicada la seva peça gràfica en diferents banderoles de la ciutat de Barcelona aquest mes de juliol.

[gallery ids="4857,4858,4855,4859,4860,4861,4862,4863,4864,4865,4856"]  

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies