Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català

Josep Espín,

Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català


Dimarts 30 de juny, es va presentar al Palau Robert el Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català en un acte presidit per el director general d’Atenció Ciutadana i Difusió, Ignasi Genovès. També van participar en la presentació el vicepresident de la Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals, Carles Ayats, i el president de Media Hotline i autor de l’estudi, Enric Yarza.

La publicació, que compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, fa una radiografia de les 577 publicacions editades en català, de les quals 309 ho fan en format paper i 268, en digital.

Yarza va explicar que és el que aporta el Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català. Aquest analitza l’estat de més de mig miler de capçaleres d’empreses editores de premsa, revistes i mitjans digitals de pagament i gratuïts de Catalunya, que s’apleguen sota l’aixopluc de la recent creada Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans digitals editats en català. La nova entitat ha estat impulsada per l’Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), l’Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC) i l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC).

És un estudi que a partir d’un anàlisi exhaustiu de la població, l’economia i els mitjans de la nostra comunitat autònoma, dibuixa una previsió positiva per aquest sector, doncs des de fa relativament poc ha anat millorant progressivament.

Fes clic en el següent enllaç per baixar-te l'estudi:  Llibre Blanc de les Revistes i la Premsa en Català

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies