Lectures d'interès

Josep Espín,

Lectures d'interès


En la nostra secció Lectures d'interès  podràs descobrir les últimes recomanacions  per aquesta tardor.

Entre elles trobaràs l'enllaç a dues lectures que tracten l’anorèxia, bulímia i  la salut mental, que ens va fer arribar el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC). 

També podràs documentar-te sobre temes relacionats amb la cultura audiovisual i la comunicació gràcies als Quaderns del CAC ja que el Col·legi posa a la vostra disposició cada semestre les seves publicacions.  L'última està dedicada al mitjà de la ràdio, sota el títol “La ràdio, encara”.

Els Butlletins d’Informació sobre l’Audiovisual a Catalunya (BIAC) de periodicitat quadrimestral, també són presentats pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya. En els seus documents trobaràs dades actualitzades sobre la distribució i l’audiència de mitjans com la televisió i la ràdio, tant d'àmbit nacional, i local. Podràs accedir als dos números publicats aquest any.

També trobaràs les darreres edicions dels butlletins que publica l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) de la premsa, comunicació, publicitat i màrqueting. 

No et perdis els resums multimèdia del Sector de la Comunicació que el Col·legi posa a la vostra disposició diàriament gràcies a un acord amb Kantar Media. 

A més a més, trobaràs una breu descripció de les novetats en llibres sobre comunicació, com ara "Publicidad Contagiosa, claves creativas del marketing viral" de Silvia Sivera,  "Jump the line, técnicas de publicidad no convencionales" elaborat per Eva Santana, Joan Cuenca, Xavier Duran, Jordi Garcia, Cristina Martorell, Josep Maria Picola i Josep Rom; o bé, "Historia de la comunicación corporativa en Cataluña" escrit per Kathy Matilla.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies