Lectures d'interès

Josep Espín,

Lectures d'interès


En la nostra secció Lectures d'interès  podràs descobrir les últimes recomanacions  per aquesta tardor.

Entre elles trobaràs l'enllaç a dues lectures que tracten l’anorèxia, bulímia i  la salut mental, que ens va fer arribar el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC). 

També podràs documentar-te sobre temes relacionats amb la cultura audiovisual i la comunicació gràcies als Quaderns del CAC ja que el Col·legi posa a la vostra disposició cada semestre les seves publicacions.  L'última està dedicada al mitjà de la ràdio, sota el títol “La ràdio, encara”.

Els Butlletins d’Informació sobre l’Audiovisual a Catalunya (BIAC) de periodicitat quadrimestral, també són presentats pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya. En els seus documents trobaràs dades actualitzades sobre la distribució i l’audiència de mitjans com la televisió i la ràdio, tant d'àmbit nacional, i local. Podràs accedir als dos números publicats aquest any.

També trobaràs les darreres edicions dels butlletins que publica l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) de la premsa, comunicació, publicitat i màrqueting. 

No et perdis els resums multimèdia del Sector de la Comunicació que el Col·legi posa a la vostra disposició diàriament gràcies a un acord amb Kantar Media. 

A més a més, trobaràs una breu descripció de les novetats en llibres sobre comunicació, com ara "Publicidad Contagiosa, claves creativas del marketing viral" de Silvia Sivera,  "Jump the line, técnicas de publicidad no convencionales" elaborat per Eva Santana, Joan Cuenca, Xavier Duran, Jordi Garcia, Cristina Martorell, Josep Maria Picola i Josep Rom; o bé, "Historia de la comunicación corporativa en Cataluña" escrit per Kathy Matilla.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies