La publicitat institucional, amb Víctor Curto

Josep Espín,

La publicitat institucional, amb Víctor Curto


Xerrada Networking-Sagardi  Claus per una publicitat institucional d'èxit, a càrrec de Víctor Curto Dimarts, 28 de juny, de 19 a 21 h a Sagardi (Muntaner, 70-72)

Places limitades. Inscripció gratuïta a enllaç.

La publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, està considerada, en el seu conjunt, com el primer anunciant en els països del primer món.

Malgrat aquesta importància, és una tipologia de publicitat poc estudiada, sobretot si tenim en compte que planteja una sèrie de característiques i condicionants específics. Com opera? Què la fa diferent? Com fer-la millor?

El proper dimarts 28 de juny de 2016, Victor Curto, Vicedegà del Col·legi, professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna i soci i director creatiu executiu de WON-Quinteam, impartirà una xerrada on ens introduirà en el món de la publicitat de les administracions públiques, amb la finalitat d'una millor comprensió i pràctica.

Sobre Víctor Curto #COL 766. Perfil Linkedin

Doctor en Comunicació per la URL (la seva tesi doctoral analitza la Publicitat Institucional), llicenciat en Ciències de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) per la UAB.

Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Membre de la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional (CAPI). Des de 1996, professor de grau i postgrau a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL). Soci i director creatiu executiu a WON-Quinteam. Començà la seva activitat professional l’any 1984, a JWT. Ha estat director creatiu a Lintas, Tiempo/BBDO, Dec/BBDO, Orbital/BBDO, Mark/BBDO (Praga), Innuo, Zink, Compact Drive.

Al finalitzar l'acte, prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies