La publicitat institucional, amb Víctor Curto

Josep Espín,

La publicitat institucional, amb Víctor Curto


Xerrada Networking-Sagardi  Claus per una publicitat institucional d'èxit, a càrrec de Víctor Curto Dimarts, 28 de juny, de 19 a 21 h a Sagardi (Muntaner, 70-72)

Places limitades. Inscripció gratuïta a enllaç.

La publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, està considerada, en el seu conjunt, com el primer anunciant en els països del primer món.

Malgrat aquesta importància, és una tipologia de publicitat poc estudiada, sobretot si tenim en compte que planteja una sèrie de característiques i condicionants específics. Com opera? Què la fa diferent? Com fer-la millor?

El proper dimarts 28 de juny de 2016, Victor Curto, Vicedegà del Col·legi, professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna i soci i director creatiu executiu de WON-Quinteam, impartirà una xerrada on ens introduirà en el món de la publicitat de les administracions públiques, amb la finalitat d'una millor comprensió i pràctica.

Sobre Víctor Curto #COL 766. Perfil Linkedin

Doctor en Comunicació per la URL (la seva tesi doctoral analitza la Publicitat Institucional), llicenciat en Ciències de la Informació (Publicitat i Relacions Públiques) per la UAB.

Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Membre de la Comissió Assessora sobre la Publicitat Institucional (CAPI). Des de 1996, professor de grau i postgrau a la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna (URL). Soci i director creatiu executiu a WON-Quinteam. Començà la seva activitat professional l’any 1984, a JWT. Ha estat director creatiu a Lintas, Tiempo/BBDO, Dec/BBDO, Orbital/BBDO, Mark/BBDO (Praga), Innuo, Zink, Compact Drive.

Al finalitzar l'acte, prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies