Entres?

Josep Espín,

Entres?


ENTRA a l’intercanvi d’experiències, a la creació de sinèrgies, a l’evolució de la professió, a les noves tendències del sector. TROBARÀS  Participació, formant part activa dels professionals del nostre sector. Formació, per estar al dia de les noves tendències i de l’actualitat. Networking, per afavorir i potenciar el contacte entre col·legues de professió. Borsa de treball, per trobar noves oportunitats. Registre de campanyes, per protegir la teva creativitat i know-how. Relacions institucionals per ampliar els beneficis sumant-te als d’altres entitats públiques i privades. Condicions especials, per estalviar en serveis personals i professionals. Coneixement, a través de la biblioteca especialitzada disponible al HUB Centre de Disseny. La porta a l’avantguarda de la comunicació i dels seus professionals està oberta. ENTRES?   Què em COSTA entrar? -DEPÈN- 
  • Si ets graduat o professional, 46,98 euros al trimestre.
  • Si t’acabes de graduar en publicitat i relacions públiques, o en d’altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta el primer any i reducció de quota del 50% durant els dos anys següents.
  • Si ets estudiant del grau en publicitat i relacions públiques, o d'altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta fins a la finalització dels estudis.
  • Si estàs a l’atur, no pagues.
  Què haig de fer? Emplenar la sol·licitud (Descarregar document) Presentar una fotocòpia del DNI Adjuntar una fotocòpia de la titulació, o en cas de que no comptis d’ella, una còpia del teu currículum professional.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies