La mirada indiscreta al retail

Josep Espín,

La mirada indiscreta al retail


23a sessió del Mirador Indiscret El Retail com a mitjà de comunicació Dijous, 26 de setembre de 2019 Consulta 10 principals conclusions Vídeo resum Les imatges Ha tingut lloc una nova edició del Mirador, amb el focus posat en la importància del retail i de l'espai físic de venta com a destinació final d'una campanya de publicitat. En aquesta ocasió, el moderador Marc Cortés, Director General de RocaSalvatella, ha estat l'encarregat d'introduir la jornada i ha presentat a cadascun dels ponents: Lisardo Mendo, director Creatiu a Odos Visual Merchandising, José Botelho, director del departament d'imatge de Desigual i Laura Miñana, account director a Carat Barcelona. Els tres ponents tenien com a objectiu explicar els beneficis d'utilitzar el retail com a complement per a realitzar una bona estratègia de comunicació, cadascun des de la seva visió. La primera intervenció ha estat a càrrec de Lisardo Mendo, qui ha explicat que el més important d'un aparador no és que sigui un espai maco estèticament,  sino que sàpiga comunicar i transmetre al client. Lisardo ha diferenciat dos tipus de retail, el instore (tot allò dins la botiga on domina l'ordre i la creativitat) i l'outstore (referint-se a tot allò exterior de l'espai amb la càrrega cultural que comporta). El segon ponent ha estat José Botelho, que ha explicat el Visual Merchandising com a estímul que desperta el desig del client. José ha destacat que ha de mostrar i transmetre què és la marca i quin somni té. No es tracta només de crear un aparador sinó de fer que cada botiga sigui un univers fomentant així l'experiència de compra. L'última ponent ha estat Laura Miñana, qui ha volgut donar una perspectiva diferent del retail donada la seva experiència en els mitjans. Ha iniciat la seva intervenció explicant els diferents models de transformació de negoci i ha destacat que el punt de venda físic, s'ha de cuidar perquè està més viu que mai encara que la tecnologia s'hagi convertit en protagonista. Un cop han finalitzat totes les intervencions, s'ha obert el torn de preguntes i posteriorment s'ha donat pas a l'esmorzar-networking.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies