La mirada indiscreta a les Sponsored Experiences

Josep Espín,

La mirada indiscreta a les Sponsored Experiences


8a sessió d'El Mirador Indiscret Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d'experiències i d'activació de marques a debat  Dijous, 30 de novembre de 2017 Consulta: Els 10 punts clau Vídeo de les exposicions  Les imatges Aquest dijous 30 de novembre s'ha realitzat al Palau Robert la vuitena sessió d'El Mirador Indiscret, sota la temàtica de les Sponsored Experiences. A la sessió, hem pogut esbrinar quines són les últimes tendències en sponsoring i la importància d'oferir una experiència al client per tal de generar un sentiment cap a les marques. La sessió l'ha moderat Carolina Montolío, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, que ha iniciat la sessió donant la benvinguda i presentant els ponents. Katia Colomer, Sponsorship director a MKTG Barcelona, ha estat la primera a intervenir i ha parlat sobre les Sponsorship experiences des d'una perspectiva d'agència. Katia ha comentat quines són les claus principals del patrocini. Ha destacat la importància a la compatibilitat d'imatge, l'incentiu de vendes, la cobertura mediàtica, l'exposició del producte i els nivells d'exclusivitat com a objectius bàsics dins del Sponsoring. Ha donat importància a la monetització del sponsorship, és a dir, al balanç dels resultats mitjançant els diferents indicadors, per tal de saber si realment hi ha hagut un profit per a la marca. L'aposta per patrocinis més integrats i menys intrusius" és una de les tendències que va remarcar Katia Colomer. A continuació la Sandra Solé, responsable de Sponsorship del Festival Cruïlla Barcelona, ha donat la seva visió de l'organització d'esdeveniment i de com activar marques en grans formats en el qual comptem amb nombrosa audiència. Ha posat molt èmfasi en les emocions i en la importància que les marques es vinculin amb el target d'una manera més emocional i no tant racional o "USP" com temps enrere. L'essència de l'esdeveniment ha de ser similar a la de la marca que vol incorporar-se com a sponsor, hem pogut veure diferents exemples de col·laboracions amb el festival Cruïlla. Sandra Solé ha finalitzat la ponència explicant que s'entén el patrocini com a un trinomi, en el qual interfereixen el festival, la marca i el públic com a valor principal entre les dues parts. Per últim Sergi Martínez, director de Màrqueting a Moritz ha exposat el punt de vista de la marca que vol ser patrocinada i crear experiències pels usuaris. Ha donat molta importància al fet que, l'Sponsoring ha canviat de manera radical en els últims anys i que ja no val col·locar un logo en un cartell, no ens hem d'ancorar en l'antic costum i hem d'innovar i ser notoris a l'hora de patrocinar una marca, o de voler ser patrocinats en aquest cas. Sergi Martínez ha aportat diversos exemples de col·laboracions de Moritz amb el festival de Sitges o amb l'estació d'esquí de La Molina entre d'altres.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies