La mirada indiscreta a la narrativa transmèdia

Josep Espín,

La mirada indiscreta a la narrativa transmèdia


5a sessió d’El Mirador Indiscret Narrativa Transmèdia: una nova manera de comunicar Dijous, 25 de maig de 2017 Consulta Els 10 punts clau Vídeo-Resum de la sessió Vídeos de les exposicions Les imatges Aquest dijous 25 de maig s'ha realitzat la cinquena sessió de El Mirador Indiscret, sota la temàtica de narrativa transmèdia. Aquesta sessió ha començat amb la intervenció de Marc Puig, vocal del Col·legi, que ha donat la benvinguda a tots els assistents i ha recalcat que el contingut és el rei. Després, ha presentat a tots els ponents i ha donat pas a David Pueyo, Director de projectes transmèdia d'Arena, que ha volgut donar importància al fet que la narrativa transmèdia no és una moda, sinó que és un univers narratiu, tot i que no només és storytelling. També és storydoing, storyselling i storyliving. El segon ponent ha sigut Oriol Jara, guionista i director de programes a Minoria Absoluta, que ha presentat un cas pràctic sobre com van millorar l'audiència de Crackòvia, que havia baixat considerablement,  mitjançant accions a les xarxes socials. Per últim, ha estat el torn de Patrick Torrent, Director Executiu de l’Agència Catalana de Turismeque també ha presentat un cas pràctic, explicant que volien crear una proposta turística experiencial, projectar l'emoció de visitar Catalunya i com han utilitzat la narrativa transmèdia per aconseguir-ho.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies