La Grossa de Cap d'Any 2019

Josep Espín,

La Grossa de Cap d'Any 2019


El pont entre els teus somnis i la teva realitat... és la Grossa de Cap d'Any! 

La Grossa t'espera... Afanya't! Fes la teva reserva i recull les teves participacions. Com fer la teva reserva? Admetem reserves fins al dimecres, 11 de desembre.   On i fins quan les pots recollir? Gran Via de les Corts Catalanes 672  (CREC CoWorking) De dilluns a divendres, de 8 a 15 h. Fins al dimarts, 17 de desembre. No pots venir? Què pots fer? Si no pots venir a recollir-les, fes-nos una transferència bancària i nosaltres t'enviarem un document on farem constar que tenim les teves participacions en custòdia al Col·legi.   Forma de pagament
  • Transferència bancària:  al número de compte del Col·legi: ES42 0081-0193-81-0001190020 indicant el teu nom.
  • Efectiu en el moment de recollir-la.
 

Sobre la Grossa de Cap d'Any

Són participacions de 5 euros i se’n juguen 4. Juguem 10 números, i per tant, es jugaran 0,40 euros a cada número. En cas que un número resultés el guanyador del primer premi de La Grossa, l’import a percebre és de 8.000 euros per participació.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies