Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat


Dijous, 26 de març de 2015  Auditori CosmoCaixa de Barcelona (Carrer d'Isaac Newton, 26)


Els membres del Col·legi disposen d’un 30% de descompte respecte els preus de tarifa per poder assistir a la Jornada Internacional de Mitjans de Proximitat.

La Jornada, organitzada per la Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals, en el marc dels projectes conjunts de les associacions AMIC, ACPC i APPEC, tractarà sobre conceptes com “Periodisme, continguts, marques i publicitat de proximitat”. La jornada està centrada en la proximitat geogràfica i temàtica. Diferents experts internacionals explicaran com el mapa de la comunicació està canviant ràpidament i cada cop més, els mitjans de premsa de proximitat estan guanyant lideratge informatiu als grans mitjans d’informació tradicionals. Es presentaran 8 ponències en un programa que s’estructura en tres grans blocs temàtics: Publicitat, arribar al públic des de mitjans propers. La comunicació des de la proximitat, una nova aposta de les grans marques? Els mitjans de proximitat, com potenciar la seva marca Tendències per als editors líders de mitjans de proximitat. Un futur cap a capçaleres multiplataforma en un territori local? Visió de l’ofici de periodista, una mirada periodística. Els principals ponents de la Jornada seran: Iain Macwhirter (Escòcia), comentarista polític per al Sunday Herald a escòcia; Richard Walker (Escòcia), editor de The Sunday Herald i impulsor i editor de The National, el primer diari pro-independència d’Escòcia i James Breiner (Estats Units), consultor en mitjans digitals amb especialitat en periodisme emprenedor. Trobareu el programa en el següent enllaç i el full d’inscripció.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies