Inscripcions Premi Catalunya d'Ecodisseny 2015

Josep Espín,

Inscripcions Premi Catalunya d'Ecodisseny 2015


S’obra el període d’inscripcions al Premi Catalunya d’Ecodisseny, organitzat pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya. 

Aquest Premi reconeix els productes que estan dissenyats per millorar el comportament ambiental dels productes i serveis al llarg del seu cicle de vida.

El guardó té cinc categories amb un valor de 5.000 euros per a cadascuna. Les categories son:

A. Producte. Producte en el mercat, dissenyat o fabricat a Catalunya, que tingui en compte consideracions ambientals. B. Producte en desenvolupament. Projecte no produït o comercialitzat, dissenyat a Catalunya tenint en compte consideracions ambientals. C. Estratègia. Iniciativa, política, procediment o sistema, implantat o executat a l’àmbit de Catalunya, que incorpori l’ús de productes ecodissenyats. D. Disseny Jove. Producte, producte en desenvolupament o estratègia d'ecodisseny desenvolupats per estudiants o titulats novells de Catalunya. E. Disseny euromediterrani. Producte, producte en desenvolupament o estratègia desenvolupats als països euromediterranis.

Per poder participar has de presentar la teva sol·licitud mitjançant el formulari que es troba al web de l’Agència de Residus de Catalunya.

 Consulta les bases i participa!

 Tens fins el 28 de febrer per inscriure’t!

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies