Impulsem formació especialitzada

Josep Espín,

Impulsem formació especialitzada


Acord entre el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i la Barcelona School of Creativity per impulsar la formació especialitzada. Barcelona, 30 de juliol de 2020. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i la Barcelona School of Creativity, han arribat a un acord per impulsar i potenciar la formació de qualitat especialitzada entre els professionals del sector. L’oferta formativa que s’impulsarà estarà dividida en quatre grans àrees: creativitat, estratègia, innovació i mitjans. D’aquesta manera el Col·legi oferirà un ventall de cursos actualitzats a la realitat del sector, dirigits als diferents perfils professionals que, o bé volen adquirir nous coneixements específics, o bé volen ampliar les seves competències en alguna matèria concreta. En paraules de la degana del Col·legi, Rosa Romà, “La col·laboració amb la Barcelona School of Creativity ens permet oferir una oferta formativa actualitzada i de qualitat, amb l’aval del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. Amb aquesta aliança podrem ajudar als professionals a tenir accés a formació especialitzada del sector de màxima qualitat als preus més competitius”. Per la seva banda, David Tetilla, director de la Barcelona School of Creativity comenta que "l'acord amb el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya representa per a nosaltres un nou compromís en la formació de qualitat per a professionals, així com l'oportunitat de posar a l'abast del sector tot aquell nou coneixement que necessiten les empreses, sempre de la mà dels millors professionals en cada matèria".[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies