III edició del programa “Consolida’t”

Josep Espín,

III edició del programa “Consolida’t”


Si ets autònom i vols impulsar la teva activitat professional, el Col·legi de Periodistes posa al teu abast un programa d’assessorament i de formació especialitzat gratuït durant tot un any. El Col·legi de Periodistes imparteix per tercera vegada consecutiva el programa “Consolida’t” de suport en formació i assessorament per als professionals autònoms, amb l’ajut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Aquest programa es basa en sessions de consultoria individual i cursos en grup durant 10 mesos, on els col·legiats reben formació en gestió empresarial, aspectes jurídics, gestió comercial, elaboració de pressupostos, màrqueting digital, entre d’altres, i un assessorament personalitzat, amb l’ objectiu d’enfortir, millorar  i consolidar el seu negoci o de reinventar-lo. S’inclou un diagnòstic inicial de la situació del  negoci, un pla de treball i unes estratègies a seguir per millorar l’activitat. Pots participar-hi si:
  1. Ets treballador/a autònom/a
  2. Ets Treballador Autònom Econòmicament Dependent (TRADE)
  3. Estàs donat/da d’alta al règim d’autònoms integrat en una societat civil privada, una comunitat de béns o una societat limitada (amb menys de 4 persones contractades i una facturació inferior a 500.000€)
  4. Has cessat la teva activitat com a treballador/a autònom/a i vols dur a terme un nou projecte
Aquest programa ja s’ha portat a terme durant els anys 2014 i 2015 i ha estat molt ben valorat per part dels seus 72 participants. Presenta la teva sol·licitud per tenir una plaça en l’edició del 2017. Si ets membre del Col·legi i estàs interessat en participar envia un correu electrònic a: jespin@colpublirp.com    [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies