III Concurs de Cinespot

Josep Espín,

III Concurs de Cinespot


Cinespot convoca la seva tercera edició del concurs de peces publicitàries. En aquesta ocasió, el Premi reconeixerà els espots publicitaris d'un minut que millor sàpiguen aprofitar les qualitats del Cinema.

Fer publicitat al Cinema ara és més barat, flexible i mesurable, per aquest motiu, l'objectiu d'aquest concurs és demostrar l'alta notorietat que proporciona aquest mitjà a les marques anunciants.

La producció de la peça haurà de ser low cost i s'enviarà com a suport digital. Es valorarà especialment la idea creativa i la interacció de la peça audiovisual amb el públic (aplicacions com Shazam, RSS, mòbils, etc.).

El premi del Concurs per a professionals serà un viatge a Sant Sebastià durant el cap de setmana del Festival de Cinema. Pel que fa als estudiants, el guanyador obtindrà 1.000 euros.

Inscripció gratuïta fins al 31 de gener. Se t'acaba el temps! Consulta el briefing i bases del concurs

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies