Premi Impacte Innovació

Josep Espín,

Premi Impacte Innovació


Heart Beat Mupi de Nestlé Aigua de Viladrau,guanya el Premi Impacti Innovació 2018

Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2018 de la categoria innovació.

Nestlé Espanya Aigua de Viladrau va guanyar en la categoria d'innovació gràcies al desenvolupament de la seva campanya Heart Beat Mupi, un  MUPI interactiu, centre de totes les mirades durant la marató que va organitzar Zurich a Barcelona

Reinventant els clàssics MUPIs, la marca va voler donar a conèixer el seu packaging de producte (una ampolla flexible i adaptada per fer esport) dins del context de la famosa marató. Per a això, es va utilitzar un MUPI intel·ligent capaç de detectar les pulsacions de la gent que participava a la marató.

D'aquesta manera, si la persona superava el nombre de 120 pulsacions per minut, sortia del suport una ampolla d'Aigua de Viladrau adaptada per a corredors i esportistes, perquè tots els participants de la marató poguessin hidratar-se durant la carrera.

Aquesta acció va generar molta expectativa davant tots els corredors que s'acostaven a aconseguir aigua del MUPI, atraient també la mirada dels més curiosos. Així va ser com la marca, reinventant un clàssic, va aconseguir guanyar-se la simpatia de tots els corredors de la Zurich Marató, i també a aconseguir el Premi Cactus 2018 en Millor Campanya de Comunicació.

Així doncs, aquest MUPI interactiu és un exemple de com els professionals experts en màrqueting, comunicació i publicitat, tenen encara molt que aportar en el sector del màrqueting exterior i de guerrilla.

TiempoBBDO ha estat l'encarregada de construir aquesta campanya que punts curiosos va atreure en la Zurich Marató de la CiutatComdal

L'altre finalista va ser Banc Sabadell, amb el seu Préstec Expansió Chrome Extension, una extensió de Google Chrome que funcionava com a simulador de càlcul de préstecs online.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies