Future Of Advertising 2017

Josep Espín,

Future Of Advertising 2017


El proper 14 de juny, MarketingDirecto.com celebrarà la 16a edició de The Future Of Advertising a  l' Hotel NH Hesperia Tower. Més de 400 professionals del màrqueting i la publicitat podran ser testimonis de ponències d'experts de primer nivell i gaudir d'una jornada de networking. A més a més, els membres del Col·legi disposen d'un 50% de descompte en les entrades.  A la jornada participaràn onents que exposaran casos pràctics i debats centrats en un sector que s'està reinventant a si mateix com Germán Martínez (Amazon), Javier Hernández (Iberia), Carlos Bosch (Danone), Nono Ruiz (Chicfy), Michiel Das (Seat), Florian Wude (Sixt), Javier Urbano (Mediacom), Patricia Vicente (Panama Jack), Raúl de la Cruz (AOL Spain), Gema Escribano (Wallapop), Clara Moreno (DoubleClick by Google), Alex Menal (Glovo), Guido Rosales (ex Coca-Cola i Top Line Marketing), Juan Sevillano (Rocket Fuel), Víctor Olivier (Meliá Hotels), Sergio Núñez (Teads) i Aleix Brias (Selligent), entre d'altres. Idees per fer créixer a les marques, màrqueting d'emprenedoria, la moda del storytelling o el paper de les tecnologies en el màrqueting del futur són alguns dels temes sobre els quals es debatran en formats diferents: ponències, taules rodones, duos. No et perdis aquest esdeveniment que ja és tot un referent del sector. Per gaudir del descompte, envia un correu a jespin@colpublirp.com. Més informació de l'esdeveniment en aquest enllaç[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies