Formació | Planificació mitjans digitals

Josep Espín,

Formació | Planificació mitjans digitals


L'objectiu del curs és explicar com es treballa en l'estratègia, planificació, execució, medició i seguiment d'un pla de mitjans digitals. Per a fer-ho, en el curs s'ensenyarà els diferents tipus d'objectius que es poden treballar amb un pla de mitjans digitals, com es poden definir les audiències que es vol impactar, la varietat de formats publicitaris que es pot utilitzar, els models de compra que existeixen en el mercat, les tecnologies que s'utilitzen per a la distribució i medició de la publicitat digital, quins indicadors són els més adequats per mesurar cada tipus d'objectiu i la importància d'entendre què i com s'està mesurant cada acció de l'usuari digital, per poder interpretar millor les dades i aconseguir maximitzar el resultat.
 preuinscripcio-ca
Marta Catasús Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia  Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i Màster en Internet Business (MIB) d'ISDI. Professional amb més de 15 anys d'experiència en l'àmbit dels mitjans, tant online com offline. Inicialment formada en l'agència de mitjans Havas, per continuar creixent i aprenent en aquest àmbit, especialment a nivell digital, com a responsable de mitjans en el departament de marketing d'empreses de retail espanyoles amb presència internacional, com Tous, Pronovias i Desigual. Actualment Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia. Apassionada de la capacitat d'obtenció i explotació de dades que ens han brindat les noves tecnologies, alhora del repte que suposa el bon ús d'aquestes.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies