Formació | Planificació mitjans digitals

Josep Espín,

Formació | Planificació mitjans digitals


L'objectiu del curs és explicar com es treballa en l'estratègia, planificació, execució, medició i seguiment d'un pla de mitjans digitals. Per a fer-ho, en el curs s'ensenyarà els diferents tipus d'objectius que es poden treballar amb un pla de mitjans digitals, com es poden definir les audiències que es vol impactar, la varietat de formats publicitaris que es pot utilitzar, els models de compra que existeixen en el mercat, les tecnologies que s'utilitzen per a la distribució i medició de la publicitat digital, quins indicadors són els més adequats per mesurar cada tipus d'objectiu i la importància d'entendre què i com s'està mesurant cada acció de l'usuari digital, per poder interpretar millor les dades i aconseguir maximitzar el resultat.
 preuinscripcio-ca
Marta Catasús Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia  Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i Màster en Internet Business (MIB) d'ISDI. Professional amb més de 15 anys d'experiència en l'àmbit dels mitjans, tant online com offline. Inicialment formada en l'agència de mitjans Havas, per continuar creixent i aprenent en aquest àmbit, especialment a nivell digital, com a responsable de mitjans en el departament de marketing d'empreses de retail espanyoles amb presència internacional, com Tous, Pronovias i Desigual. Actualment Media Strategy Manager a Brico Depot Iberia. Apassionada de la capacitat d'obtenció i explotació de dades que ens han brindat les noves tecnologies, alhora del repte que suposa el bon ús d'aquestes.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies