Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca

Josep Espín,

Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca


Què és la creativitat per a l'estratègia de marca? Què és l'estratègia de marca per a la creativitat? En l'acompanyament a una marca, Qui mana en la seva comunicació? Qui marca el camí? Qui dota de personalitat a la marca? Qui aconsegueix que la marca connecti? En aquest curs de dues hores veurem que les marques que triomfen amb la seva comunicació publicitària són aquestes on l'estratègia de marca i la creativitat treballen en estreta complicitat. A vegades, són tan còmplices que fins i tot intercanvien els seus papers. Alguns diran que no es necessiten, o que no són imprescindibles una per a l'altra. Menteixen. Quan les marques incorporen creativitat al final del seu procés estratègic o a conseqüència del seu nou posicionament estratègic, apareixen aquests casos d'èxit de llarg recorregut, on a la solidesa de la seva comunicació s'afegeix la connexió amb la gent, la notorietat, la identificació. I sorgeix la màgia.
 preuinscripcio-ca
Eva Conesa CEO i Directora Creativa a TwoelfGraduada en Ciències de la Comunicació per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), va començar la seva carrera professional com a copy júnior a Vizeversa Euro RSCG. Després va formar part de l’equip creatiu de Delvico Bates, després del de Tiempo BBDO, Casadevall Pedreño i S.C.P.F.De 2002 a 2004, Directora Creativa Executiva i Sòcia a Dayax. De 2005 a 2008, Directora General Creativa a Havas Wordwide Madrid. Al 2009 va cofundà l’agència twoelf a Barcelona, on avui és CEO i Directora Creativa. Ha treballat per a Evax P&G, BMW, Ausonia P&G, Bimbo, Panasonic, Liceu, Peugeot, Dewar’s, La O.N.C.E., BBVA, Tampax P&G, MACBA (Mused’Art Contemporani de Barcelona), happy pills, Chicco, LG, Nestlé, Iberdrola, Font Vella, Idesa Parfums, Ajuntament de Barcelona, Viena Restaurants, minube, Coca-Cola Company, CCCB, Iberojet, Vollrath Pujadas, B the travel brand. Premis Laus, El Sol, FIAP, CdeC, New York Festivals, Clio Awards, Epika, Eurobest, Comunication Arts, Cannes. Articles i entrevistes publicades a mitjans del sector. Va ser membre de la junta directiva del Club de Creativos de España en dues ocasions: de 2005 a 2007 i de 2013 a 2015.Enguany és professora a la Barcelona School of Creativity i és membre activa de la plataforma Más Mujeres Creativas, que defensa l’igualtat de la dona a l’entorn professional en l’àmbit de la creativitat publicitària. I també, molt recentment, del COMITÈ DE CREATIUS del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies