Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca

Josep Espín,

Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca


Què és la creativitat per a l'estratègia de marca? Què és l'estratègia de marca per a la creativitat? En l'acompanyament a una marca, Qui mana en la seva comunicació? Qui marca el camí? Qui dota de personalitat a la marca? Qui aconsegueix que la marca connecti? En aquest curs de dues hores veurem que les marques que triomfen amb la seva comunicació publicitària són aquestes on l'estratègia de marca i la creativitat treballen en estreta complicitat. A vegades, són tan còmplices que fins i tot intercanvien els seus papers. Alguns diran que no es necessiten, o que no són imprescindibles una per a l'altra. Menteixen. Quan les marques incorporen creativitat al final del seu procés estratègic o a conseqüència del seu nou posicionament estratègic, apareixen aquests casos d'èxit de llarg recorregut, on a la solidesa de la seva comunicació s'afegeix la connexió amb la gent, la notorietat, la identificació. I sorgeix la màgia.
 preuinscripcio-ca
Eva Conesa CEO i Directora Creativa a TwoelfGraduada en Ciències de la Comunicació per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), va començar la seva carrera professional com a copy júnior a Vizeversa Euro RSCG. Després va formar part de l’equip creatiu de Delvico Bates, després del de Tiempo BBDO, Casadevall Pedreño i S.C.P.F.De 2002 a 2004, Directora Creativa Executiva i Sòcia a Dayax. De 2005 a 2008, Directora General Creativa a Havas Wordwide Madrid. Al 2009 va cofundà l’agència twoelf a Barcelona, on avui és CEO i Directora Creativa. Ha treballat per a Evax P&G, BMW, Ausonia P&G, Bimbo, Panasonic, Liceu, Peugeot, Dewar’s, La O.N.C.E., BBVA, Tampax P&G, MACBA (Mused’Art Contemporani de Barcelona), happy pills, Chicco, LG, Nestlé, Iberdrola, Font Vella, Idesa Parfums, Ajuntament de Barcelona, Viena Restaurants, minube, Coca-Cola Company, CCCB, Iberojet, Vollrath Pujadas, B the travel brand. Premis Laus, El Sol, FIAP, CdeC, New York Festivals, Clio Awards, Epika, Eurobest, Comunication Arts, Cannes. Articles i entrevistes publicades a mitjans del sector. Va ser membre de la junta directiva del Club de Creativos de España en dues ocasions: de 2005 a 2007 i de 2013 a 2015.Enguany és professora a la Barcelona School of Creativity i és membre activa de la plataforma Más Mujeres Creativas, que defensa l’igualtat de la dona a l’entorn professional en l’àmbit de la creativitat publicitària. I també, molt recentment, del COMITÈ DE CREATIUS del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies