FightingCovid | Marques valentes i emprenedoria

Josep Espín,

FightingCovid | Marques valentes i emprenedoria


María Muntaner Founder & Head of Strategy Marketing Catherine & Mercedes

María Muntaner ha fundat la seva pròpia agència Catherine&Mercedes després d'una àmplia trajectòria al capdavant de la gestió de marques. Ha treballat per a la majoria dels sectors possibles sent el de la moda en el qual ha desenvolupat l'última part de la seva carrera. Una emprenedora que actualment participa a més de manera activa en diferents start ups que treballen en eixos que considera de futur, com la sostenibilitat, el negoci local i de proximitat i les emocions amb la tecnologia. Utòpica i Atípica. Un dia va decidir agafar les regnes, et voilà.

www.linkedin.com/in/mariamuntanerherrero ww.catherineymercedes.com
Álber Fernández Fundador y Director Creatiu Executiu La Buena Col·legiat 1876 Fundador de La Buena, agència creativa de Barcelona que sota el lema Creativitat amb Propòsit, ha treballat per a marques com Baleària, Aigua de Ribes, Roca, Cinzano, Ambar, Idilia Foods o Vueling entre altres. Abans, va ser Director Creatiu Executiu de TBWA i Director Creatiu en Tiempo BBDO i FCB Madrid. El seu treball ha estat reconegut en els principals Festivals de Publicitat Internacionals i Nacionals. https://labuena.es/ https://www.linkedin.com/in/alberfernandez/
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies