FightingCovid | Llar, marques i consumidors

Josep Espín,

FightingCovid | Llar, marques i consumidors


 Jordi Torrents

Jordi Torrents és l’actual conseller delegat de Collaborabrands, una consultoria dedicada a la investigació, la innovació i la planificació estratègica basada en la col·laboració entre persones i marques. Anteriorment, va treballar com a director de planificació estratègica a Alta Definición & Washington Olivetto i com a soci director a Planners Estrategias de Marca. Més endavant, fou CEO d’Added Value Spain durant cinc anys, i  director a Ogilvy Earth a Espanya. Actualment, també és col·laborador acadèmic a ESADE Business School. Torrents és co-director del Màster d’ Estratègia i Gestió Creativa de la Marca a la UPF-Barcelona School of Management. És llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació per la UB (Universitat de Barcelona) i el 2009 també va cursar el programa de Corporate Social Responsability Strategic Integration Program que ofereix Stanford-ESADE. És co-autor de diferents llibres.

 Jordi Guix

Jordi Guix, Chief Strategy Officer, La Casa de Carlota & Friends, amb 23 anys d’experiència nacional i internacional lligats al coneixement del consumidor, la construcció de marques i la comunicació rellevant com a eix de creixement. A la seva experiència en multinacionals com Kantar, Henkel i Havas se li suma recentment la seva participació en la boutique estratègica i creativa, La Casa de Carlota, posant el propòsit en el centre de la construcció i creixement de les marques. Ponent i articulista habitual en fòrums i mitjans especialitzats de negoci, marca i comunicació.Jordi és llicenciat en ADE per la UAB, i MBA per ESADE i la Universitat de Nova York (NYU)
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies