FightingCovid | Llar, marques i consumidors

Josep Espín,

FightingCovid | Llar, marques i consumidors


 Jordi Torrents

Jordi Torrents és l’actual conseller delegat de Collaborabrands, una consultoria dedicada a la investigació, la innovació i la planificació estratègica basada en la col·laboració entre persones i marques. Anteriorment, va treballar com a director de planificació estratègica a Alta Definición & Washington Olivetto i com a soci director a Planners Estrategias de Marca. Més endavant, fou CEO d’Added Value Spain durant cinc anys, i  director a Ogilvy Earth a Espanya. Actualment, també és col·laborador acadèmic a ESADE Business School. Torrents és co-director del Màster d’ Estratègia i Gestió Creativa de la Marca a la UPF-Barcelona School of Management. És llicenciat en Filosofia i Ciències de l’Educació per la UB (Universitat de Barcelona) i el 2009 també va cursar el programa de Corporate Social Responsability Strategic Integration Program que ofereix Stanford-ESADE. És co-autor de diferents llibres.

 Jordi Guix

Jordi Guix, Chief Strategy Officer, La Casa de Carlota & Friends, amb 23 anys d’experiència nacional i internacional lligats al coneixement del consumidor, la construcció de marques i la comunicació rellevant com a eix de creixement. A la seva experiència en multinacionals com Kantar, Henkel i Havas se li suma recentment la seva participació en la boutique estratègica i creativa, La Casa de Carlota, posant el propòsit en el centre de la construcció i creixement de les marques. Ponent i articulista habitual en fòrums i mitjans especialitzats de negoci, marca i comunicació.Jordi és llicenciat en ADE per la UAB, i MBA per ESADE i la Universitat de Nova York (NYU)
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies