Una Mirada Indiscreta al 2017

Josep Espín,

Una Mirada Indiscreta al 2017


Aquí tens un recull dels Miradors Indiscrets que s'han dut a terme l'any 2017. El Mirador Indiscret és un cicle de conferències organitzat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, un espai per compartir temes referents a les tendències del sector i que permetin generar debat. Aquí tens tota la informació, des del primer Mirador "David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes" celebrat el dia 26 de gener fins a "Sponsored Experiences!" que va ser l'última edició de l'any passat, el dia 30 de novembre. Si t'has perdut alguna sessió, tens l'oportunitat de llegir els actes, accedir als 10 punts clau i veure les imatges i video-resums a través dels següents enllaços: #8.Sponsored Experiences! #7. Design Thinking! #6. La comunicació en l'era de la postveritat #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar #4. Influencers: Mite o realitat #3. Transformació digital i multicanalitat #2. Ecosistema Start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI. #1. David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies