ÈXIT EN LA PRESENTACIÓ DE L'INFORME DE TENDÈNCIES DELS “PREMIOS EFICACIA”

Adrià Fernàndez,

ÈXIT EN LA PRESENTACIÓ DE L'INFORME DE TENDÈNCIES DELS “PREMIOS EFICACIA”


Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Miquel Campmany, degà del Col·legi, ha donat la benvinguda als assistents, destacant la importància de la nostra professió, així com el rol que tenen els professionals que s’hi dediquen. Tot seguit, Lidia Sanz, directora general d'aea i César Vacchiano, President i CEO d'SCOPEN, han expressat la seva satisfacció per poder fer aquest acte a Barcelona i la seva intenció de repetir en futures ocasions.

Els resultats de l’estudi han estat presentats per Toni Seijo, Creative Excellence & Audience Measurement Service Lines Leader d’Ipsos, el qual ha destacat les principals tendències per a les marques, com ara la importància de la construcció de marca a llarg termini, centrar-se en el consumidor per fer campanyes més eficaces, atrevir-se a sortir d’allò convencional i establert, treballar les emocions en les comunicacions, gestionar adequadament els pressupostos, o prioritzar els mitjans digitals en les campanyes.

A continuació ha tingut lloc una taula de debat moderada per Silvia Bajo (aea) i amb la participació de: Iolanda Casalà, Head of Strategy de McCann Barcelona; Josep Maria Piera, Chief Client Officer de VML (ambdós membres de la Junta del Govern del Col·legi); Javier Coromina, Director de Comunicació i Mitjans d’Idilia Foods; i Franco Martino, Director de Comunicació Corporativa i relacions institucionals de Ferrero.

En aquest debat s’ha posat en valor la importància de la construcció de marca a llarg termini si les marques volen desenvolupar una comunicació eficaç i vendre. Les accions a llarg termini poder tenir efecte a curt termini, però no sempre es produeix quan és a l’inrevés. També s’ha destacat la rellevància de les emocions. Els anunciants els quals han incidit en les emocions en la seva comunicació, ara tenen marques fortes que prevaldran en el temps. Els presents han fet referència al seny i sentit comú a l’hora de gestionar les comunicacions. Finalment han destacat que la complexitat del sector cada vegada és més gran i per tant augmenta la responsabilitat i el repte dels professionals que es dediquen al màrqueting i la comunicació.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies