Estudi Dimension 2018

Josep Espín,

Estudi Dimension 2018


Des de Kantar Media comparteixen Dimension, un estudi anual que explora els principals problemes de planificació i mesura de la comunicació, als quals s'enfronta el sector, des de la perspectiva dels consumidors i líders de la indústria. Aquest any, l'estudi analitza aspectes com el poder dels mitjans establerts o l'augment del bloqueig dels anuncis, qüestions que preocupaven als anunciants a l'estudi del 2017. Dimension també analitza nous problemes del sector, com ara el punt de vista dels líders sobre nous mitjans com altaveus intel·ligents. Amb aquest informe, Kantar Media pretén proporcionar insights a les marques, les agències, els mitjans, els professionals de la comunicació i a tots aquells que el seu rol impliqui arribar als consumidors i influir en ells. Dimension combina les perspectives de 46 professionals del sector tant a nivell global com local, com també les de més de 5.000 consumidors en cinc dels mercats publicitaris més grans del món: Brasil, la Xina, França, el Regne Unit i els Estats Units. Aquest any, l'estudi ha comptat amb la visió de cinc líders amb un ampli coneixement del sector espanyol: Alfonso Pérez, Responsable de Marketing Online de PubliEspaña; Eduardo Madinaveitia, Director General Tècnic de Zenith; Jon Artolozaga, Managing Director Intelligence Data & Analytics de GroupM; Luis Fernando, Insights & Intelligence Director d'Omnicom Media Group i Margarita Ollero, Directora General d'Arena Media Madrid. Si vols accedir a l'estudi complet, fes clic al següent enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies