Borsa de treball | Suport en comunicació

Josep Espín,

Borsa de treball | Suport en comunicació


MISIÓ Fer d'enllaç entre el Màrqueting Manager i l'Agència externa de Comunicació, per a les marques WICONA i TECHNAL, especialment en la gestió d'enviaments d’emailings i newsletter i en la publicació de notes de premsa i xarxes socials
FUNCIONS DESENVOLUPADES
  • A partir del brífing subministrat pels Caps de Producte o El Màrqueting Manager, prepara totes els comunicacions de Màrqueting a l'equip intern (comercial i servei clients)
  • Seguint el pla de comunicació en Xarxes Socials, facilita informacions que tinguin interès comunicatiu a l'Agència de Comunicació externa, investigant posts dels nostres clients i prescriptores en les xarxes i preguntant al nostre equip comercial per a identificar temes d'interès i contactes per a recaptar informació que tingui potencial informatiu.
  • També fa un seguiment de les publicacions de TECHNAL i WICONA en les xarxes en altres països, identificant aquells posts que puguin ser d'interès per al nostre mercat.
  • Atén les necessitats de comunicació de la nostra Xarxa de clients Aluminier ECHNAL subministrant-los logos i documentació. Registra les sol·licituds dels nostres clients que no estiguin cobertes amb els suports existents i les passa al Màrqueting Manager per a la seva anàlisi.
  • Realitza els brífings de les notes de premsa que desitgem publicar perquè l'Agència de Comunicació les elabori, revisant després el seu contingut.
  • Proposa i prepara els e-mailings a clients i *prescriptores.
  • Col·labora en el projecte de comunicació, millora i divulgació dels showrooms dels nostres clients de la Xarxa Aluminier Technal
  • Fa un seguiment mensual de les comunicacions (*Newsletter i continguts en pàgines web) realitzades per les marques TECHNAL i WICONA en altres països i identifica els temes d'interès per a la nostra comunicació.
RESPONSABILITATS / PRESA DE DECISIONS
  • Gestiona l'enviament de comunicacions internes del departament de Màrqueting
EINES
  • Ordinador portàtil amb connectivitat des de l'exterior, Equipat amb Office i accés a CRM
  • Android
RELACIONS INTERNES Amb els Caps de Producte de Màrqueting, amb l'equip comercial i amb els equips de comunicació central de la Companyia EXTERNES Amb l'Agència de Comunicació, amb clients, amb arquitectes i prescriptores
CONEIXEMENTS/COMPETÈNCIES
  • Coneixements de Comunicació B2B
  • Competències en branding i comunicació verbal. Habilitat en l'ús d'Excel, Power point, Word
  • Idioma Anglès escrit i parlat indispensable. Idioma Francès desitjable (no indispensable).
ESTUDIS
  • Relacionats amb Màrqueting, Comunicació o Comerç
EXPERIÈNCIA REQUERIDA
  • No es requereix
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “Suport en comunicació”
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies