BizBarcelona

Josep Espín,

BizBarcelona


Entrades BizBarcelona 2017 Networking Interprofessional GettingcontactsL’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya, de la qual el nostre Col·legi forma part, t'ofereix l'oportunitat d’assistir al Biz Barcelona 2017 de forma gratuïta. Per aconseguir el teu codi envia un correu a jespin@colpublirp.comA més a més, enguany els membres del Col·legi també poden accedir de manera gratuïta al Networking Interprofessional gettingcontacts que es realitzarà el pròxim 31 de maig de 10 a 13 h al Biz Barcelona 2017,  al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona. Una única jornada que s'adreça exclusivament als professionals que formen part dels diferents Col·legis i empreses amb l'objectiu de generar col·laboracions conjuntes i negoci. Així, tindràs l'oportunitat d'entrevistar-te in situ (i amb hora programada) amb empreses del sector o d'altres i donar-te a conèixer com a professional membre del nostre Col·legi. Les empreses podran entrevistar a candidats i valorar presencialment les aptituds de cadascun d'ells; tot dins del marc de confiança que t'ofereix el Col·legi Professional. Gettingcontacts generarà una agenda personal de 6 reunions per cada participant segons els seus interessos i el llistat detallat dels participants i l'acreditació / identificació personal. Amb la teva participació podràs aconseguir:
  • Reunions directes amb l'empresa del teu sector o d'altres sectors
  • Nous contactes professionals de qualitat en un únic espai
  • Agenda d'entrevistes personalitzada
A més, tindràs l’oportunitat d’entrevistar-te amb més empreses i participar a partir de les 13 hores al Networking Agents & Brokers (sense agenda) on podràs publicar gratuïtament el teu perfil professional a través d’unes pantalles instal·lades a l’espai i reunir-te, si ho consideres, amb altres professionals i visitants que s’interessin pel teu anunci. Et pots inscriure a Gettingcontacts en el següent enllaç.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies