En record a Leopoldo Rodes

Josep Espín,

En record a Leopoldo Rodes


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya lamenta profundament la mort de Leopoldo Rodes Castañé, col·legiat i Membre d’Honor 2015, i expressem el més sentit condol als seus familiars i amics.

Un reconegut emprenedor i mecenes, pioner en el món de la publicitat que desgraciadament va morir ahir dimecres 8 de juliol en accident de tràfic.

L’empresari Leopoldo Rodes ha contribuït decisivament amb la seva tasca i visió cosmopolita a que Barcelona i Catalunya siguin més reconegudes al món, ha esdevingut una figura clau en la societat catalana dels últims 50 anys.

Va ser pioner publicitari en els anys seixanta amb la creació de l'agència Tiempo i va continuar ocupant un lloc clau en el sector publicitari espanyol i europeu a través de l'empresa de planificació de mitjans, Media Planning, avui associada a Havas Media Group.

Al mateix temps ha estat un impulsor de la cultura i l’esport, tenint un paper decisiu en la designació de Barcelona com seu dels Jocs Olímpics de 1992. Va ser també peça clau en la fundació del Museu d’Art Contemporani de Barcelona (Macba) aconseguint la participació de particulars i empreses per adquirir obres d’art per a la col·lecció permanent del museu i organitzant diverses exposicions d’èxit. Com a membre de nombroses entitats ha destacat sempre per la seva empenta, entusiasme i gran personalitat involucrant-se sempre a fons en els projectes que duia a terme. Avui lamentem la  pèrdua d’aquest gran home, empresari i mecenes. La seva empremta quedarà per sempre a la societat i a la nostra professió.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies