Els professionals amb experiència però sense titulació ara poden col·legiar-se

Josep Espín,

Els professionals amb experiència però sense titulació ara poden col·legiar-se


Els professionals que no disposin de la titulació en publicitat i relacions públiques, però amb experiència demostrable en aquest sector, poden col·legiar-se fins el 31 de desembre de 2015. 

El ple del Parlament de Catalunya ha aprovat el projecte de llei de modificació de les lleis de creació dels col·legis professionals de periodistes, de publicitaris i relacions públiques, de l'audiovisual i de disseny gràfic, que modifica els requisits i amplia els terminis per accedir a aquests quatre col·legis. La llei ha estat aprovada per unanimitat.

El projecte modifica les lleis de creació d'aquests col·legis perquè s'hi puguin incorporar els professionals que en el moment de la creació exercien la professió però ni disposaven de la titulació universitària requerida per col·legiar-se ni podien acollir-se al període transitori perquè havia acabat. A la tribuna de convidats han estat presents el degà del nostre Col·legi Ton del Pozo i el vicedegà Jordi de Miquel. Així mateix hi eren presents la degana del Col·legi de Periodistes i els degans del Col·legi d'Audiovisuals i de Dissenyadors Gràfics.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies