"El Periódico de Catalunya" Nou Partner del Col·legi

Albert Rodriguez,

"El Periódico de Catalunya" Nou Partner del Col·legi


Estem encantats de compartir una notícia emocionant: "El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya" ha establert una col·laboració estratègica amb "El Periódico de Catalunya".

La relació entre els mitjans i el sector del màrqueting i la comunicación sempre ha sigut estreta però avui dia i amb l’evolució de les  noves formes de consum de la  informació, cada cop més. És per això que , Albert Saez, director de El Periodico i Miquel Campmany, degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han signat el conveni d’hadesió per part del mitjà com a partner del nostre col·legi professional. Un important avanç en la nostra missió de reforçar i promoure el sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya.

 Aquest compromís ofereix nombroses oportunitats per als nostres membres i per al sector en general. Conjuntament, treballarem en l'organització d'esdeveniments, la promoció de l'ètica en la comunicación i en reforçar les connexions i el networking entre professionals del màrqueting, la comunicació i el periodisme.

 Un pas endavant en el nostre compromís d'elevació de la professió i de mantenir-nos a l'avantguarda de les tendències en el món del màrqueting i la comunicació. Esperem amb interès les possibilitats que aquesta col·laboració ens brindi i l'oportunitat de treballar junts per a impulsar el nostre sector.


Seguim!


Tots els nostres partners corporatius


Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies