El Mirador Sunset | Martech

Josep Espín,

El Mirador Sunset | Martech


pastilla_inscripcio-zoom
pastilla_inscripcio-elhub
Carles Ortet, Fundador de Zoopa Zoopa és una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident
Fabio Bugalla Founder i CEO en Marketic, màrqueting automàtic Fabio Bugalla: Fundador de Marketic l'empresa líder en màrqueting automation open source a Espanya i de l'agència digital Etáctica, compta amb una experiència de 20 anys en el sector del màrqueting digital. Imparteix cursos i seminaris per a la Diputació de Barcelona i col·labora amb diferents universitats i escoles de negocis (Euncet, Geneva Business School, Insa). Arquitecte de formació compta amb un Màster en Màrqueting pel ICT, és “Google certified” en Adwords i Analytics, parla 5 idiomes i ha viscut en diversos països europeus i de Sud-amèrica abans d'establir-se a Barcelona.
Dani Ebo, Dir. Creatiu/Art En més de 15 anys de trajectòria mai he deixat de formar-me i aprendre noves habilitats. He treballat en equips internacionals, en projectes dirigits per objectius, d'innovació i desenvolupament, creatius, de producció i culturals. Compto amb una àmplia base de coneixements, referents visuals i creatius; conec els millors creadors, les últimes tendències, estudis i tècniques. M'he esforçat a adquirir habilitats tècniques en camps com el disseny gràfic, motion graphics, disseny textil, 3D, maquetació, realització i fotografia, i experiències digitals entre moltes altres, que resulten clau per a poder innovar i dissenyar projectes multi-disciplinars. He estat molt afortunat per comptar amb la confiança d'equips que m'han ajudat a créixer i segueixo amb tantes o més inquietuds que el primer dia. Dirigeixo projectes a nivell creatiu i de direcció d'art, “arremangándome” quan fa falta, perquè entenc i m'agrada aportar als objectius de negoci. En aquests últims anys he estat fent immersió en els canals digitals, ja no sols en xarxes socials si no en altres formats com el *AR, *VR o *NFT que ens ajuden a donar nova dimensió a les marques.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies