El Mirador Sunset | Martech

Josep Espín,

El Mirador Sunset | Martech


pastilla_inscripcio-zoom
pastilla_inscripcio-elhub
Carles Ortet, Fundador de Zoopa Zoopa és una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident
Fabio Bugalla Founder i CEO en Marketic, màrqueting automàtic Fabio Bugalla: Fundador de Marketic l'empresa líder en màrqueting automation open source a Espanya i de l'agència digital Etáctica, compta amb una experiència de 20 anys en el sector del màrqueting digital. Imparteix cursos i seminaris per a la Diputació de Barcelona i col·labora amb diferents universitats i escoles de negocis (Euncet, Geneva Business School, Insa). Arquitecte de formació compta amb un Màster en Màrqueting pel ICT, és “Google certified” en Adwords i Analytics, parla 5 idiomes i ha viscut en diversos països europeus i de Sud-amèrica abans d'establir-se a Barcelona.
Dani Ebo, Dir. Creatiu/Art En més de 15 anys de trajectòria mai he deixat de formar-me i aprendre noves habilitats. He treballat en equips internacionals, en projectes dirigits per objectius, d'innovació i desenvolupament, creatius, de producció i culturals. Compto amb una àmplia base de coneixements, referents visuals i creatius; conec els millors creadors, les últimes tendències, estudis i tècniques. M'he esforçat a adquirir habilitats tècniques en camps com el disseny gràfic, motion graphics, disseny textil, 3D, maquetació, realització i fotografia, i experiències digitals entre moltes altres, que resulten clau per a poder innovar i dissenyar projectes multi-disciplinars. He estat molt afortunat per comptar amb la confiança d'equips que m'han ajudat a créixer i segueixo amb tantes o més inquietuds que el primer dia. Dirigeixo projectes a nivell creatiu i de direcció d'art, “arremangándome” quan fa falta, perquè entenc i m'agrada aportar als objectius de negoci. En aquests últims anys he estat fent immersió en els canals digitals, ja no sols en xarxes socials si no en altres formats com el *AR, *VR o *NFT que ens ajuden a donar nova dimensió a les marques.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies