El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Enric Jové és CEO de McCann Worldgroup Barcelona i Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, càrrec que exerceix des de l'any 2009. Es va unir a McCann Worldgroup en el 2000, i des de llavors és el màxim responsable de la digitalització de la companyia tant a Espanya com a Portugal. En 2007 va ser nomenat Director General de McCann Barcelona, convertint-se en CEO de McCann Worldgroup dos anys després i assumint la màxima responsabilitat de les sis companyies que el grup McCann té a Barcelona. En 2014 és promogut també a Chief Innovation Officer (CIO) de McCann Worldgroup España. Entre les principals marques per a les quals ha treballat en projectes tant nacionals com internacionals d'innovació digital poden ressenyar-se: Nike, Barclays, Nespresso, FC Barcelona, Nestlé, Kia, Repsol, la Caixa, Wuaki Tv, Let’s Prima, Martini, Banc de Sabadell, LFP, Buitoni o Maggi, entre altres. Cal destacar que entre els anys 2015 i 2018 va ser Responsable Mundial de la Comunicació d’ ALDI Supermercats.
Sam Júdez és directora general de DDB Barcelona. Es va incorporar a DDB provinent del món del research, on va exercir com a Responsable d'Estudis publicitaris a Ipsos durant sis anys. La trajectòria de Sam en l'agència transcorre en el departament de Planificació Estratègica, on va arribar com a planner de Volkswagen, passant després a ser Head of Planning de DDB Barcelona, Head of Planning de DDB España i Chief Strategy Officer de DDB España. Des d'octubre de 2016 és Directora General de DDB Barcelona. Sam ha treballat per a clients com Volkswagen, Audi, Seat, Aldi, Affinity, BBVA, Media Markt, Movistar, Nestle, Danone, Henkel, Idilia Foods, Unilever, Bosch i Siemens, Ajuntament de Barcelona i Generalitat de Catalunya. És llicenciada en Ciències de la Comunicació per la UAB. És Màster en Internet Business per ISDI i PDG pel IESE. És docent en la UAB i en la UPF.
Jordi Urbea és el Vicepresident d'Ogilvy a Espanya i CEO d'Ogilvy Barcelona, amb més de 160 empleats. És un dels professionals pioners a Internet del nostre país. Va començar el 1992 essent directiu d'empreses com Servicom, Intercom, EresMas, entre d'altres. El 1998 va crear la seva pròpia agència interactiva, Avatar e-studios, i que va vendre un any després al grup de comunicació Bassat Ogilvy& Mather al qual s'incorporà el 1999 com a director general d'Ogilvy Interactive. Ha estat el responsable de la transformació digital de la companyia a Barcelona i impulsor d'Ogilvy Upcelerator, la primera acceleradora d'start-ups del grup Ogilvy al món, una iniciativa pionera en el sector publicitari. És coordinador del màster en Màrqueting Directe i Digital de la Universitat Pompeu Fabra (BCN) i autor de diversos llibres.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies