El Mirador Indiscret | Tendències 2021

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Tendències 2021


Jordi Guix Consultor estratègic, Insights, Brand Planning i Comunicació23 anys d'experiència nacional i internacional lligats al coneixement del consumidor, la construcció de marques i la comunicació rellevant com a eix de creixement. A la seva experiència en multinacionals com Kantar, Henkel i Havas se li suma recentment la seva participació en la boutique estratègica i creativa, La Casa de Carlota, posant el propòsit en el centre de la construcció i creixement de les marques. Ponent i articulista habitual en fòrums i mitjans especialitzats de negoci, marca i comunicació.Jordi és llicenciat en ADE per la UAB, i MBA per ESADE i la Universitat de Nova York (NYU)
Marc Cortés Partner i Director general de RocaSalvatella.Estratega, emprenedor i conferenciant sobre les oportunitats que genera l’economia digital. Expert en estratègia, nous models de negoci i acceleració d’empreses a partir del vector digital.Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i MBA per ESADE, compagino la seva activitat professional amb la docència en el departament de Direcció de Màrqueting de ESADE com a professor associat adjunt, on imparteix assignatures relacionades amb el màrqueting i el negoci digital.
Gema Requena Trend Forescaster & Vision Leader.Ambaixadora d'Impacte Positiu. Fundadora de Nethunting i Consultora estratègica en màrqueting, innovació, disseny de Futur, Sostenibilitat i ODS´s.Gema és una observadora i analista del canvi, capaç de traslladar l'anàlisi social al món dels negocis. Nethunting és una trendhunting boutique especialista en tendències estratègiques. Es dedica a identificar insights culturals i tendències estratègiques globals i útils per a millorar qualsevol acció/estratègia de marca que connecti amb el consumidor/individu. Nethunting treballa amb el coneixement i divulgació, de dades quali i quantitatives que construeixen tendències que configura presents i projecta futurs des del present. En la seva experiència professional es troben projectes amb àrees i clients molt diversos, des de l'àmbit públic com l'Ajuntament de Barcelona o Invest in Bogotà, esdeveniments com 080 Barcelona Fashion Week o la MobileWeek Barcelona, marques com Inditex, Mango, Seat o Desigual passant per un bon nombre d'agències de comunicació i branding com SCPF, Kitchen, Carat, BBDO, DDB, Revolution, TBWA, ShaCkleton, C14, Santa Marta & Astorga, FCB,… A més, és consultora estratègica per a altres com EAE Business School. És speaker en fòrums i conferències i en l'àrea docent ha impartit classes a la Universitat de Barcelona, la Universitat de Sevilla, Blanquerna, Elisava o en la Colegiatura colombiana a Medellín, escoles de negoci com el IESE, Esdem o Unitat Editorial i centres especialitzats com la Miami School i Complot Escola de Creatius.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies