El Mirador Indiscret - Startups

Josep Espín,

El Mirador Indiscret - Startups


pastillainscripcionspalaurobert
Quino Fernàndez: Mentor i Advisor de diferents startups Durant els últims 10 anys, I ex-CEO Conector Startup Accelerator. Va ser responsable de Tecnologia d'Apple España, càrrec que va deixar per fundar a mitjans dels 90, briefing, la primera agència interactiva espanyola, adquirida per una multinacional. Prèviament va treballar com a Director de Projectes Informàtics en el món financer. Des de llavors ha participat en diferents projectes de comunicació digital des de Quin Team, agència de publicitat que va cofundar i va dirigir durant diversos anys. Ha impartit classes de Marketing Digital i Nous Mitjans en diferents facultats i és soci o conseller de vàries startups.
Felipe Ojeda: llicenciat en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actual CEO i cofundador de l'empresa Refruiting. L'empresa distribueix hàbits saludables a mes de 1.000 oficines a Espanya. Oferixen servei de cafè, minimarket, fruita, wellness, regals/packs, càterings a empreses i oficines, el nostre canal es 100% B2B. Van començar la companyia fa 5 anys, just un any després d'acabar la carrera. Berta Fola: Consultora professional de comunicació des de fa més de 20 anys en grans agències nacionals i internacionals. L'any 2010 va fundar l'Agència de PR Carpe Diem Comunicació especialitzada en tecnologia, videojocs i startups. Treballen amb marques tant nacionals com internacionals, i formen part d'una xarxa d'agències independents que van des d'Europa, Àsia passant pels EUA. A més, és col·laboradora en RNE en l'espai quinzenal de tecnologia on parla de gadgets, Apps i de l'ecosistema Startups. I a TV catalana, Tevecat, en temes esportius minoritaris i noms propis de l'esport.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies