El Mirador Indiscret | Màrqueting esportiu

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Màrqueting esportiu


Juli Guiu Directiu Junta FC Barcelona President d’Edicions Musicals Clipper’s (fundada al 1949), Juli Guiu Marquina (1975) és editor, mànager, productor i promotor musical. Sota el paraigües de Clipper’s Live, Juli Guiu ha produït i organitzat esdeveniments musicals com el Festival de Cap Roig, el Suite Festival, el Room Festival o el Caixabank Polo Music Festival. A més, actualment representa les carreres artístiques de grans artistes espanyols. Edicions Musicals Clipper’s també compta amb el seu propi segell discogràfic, Clipper’s Sounds.
Pascual Martínez Director McCann TeamMates15 anys d'experiència en el sector de IT en diferents llocs de direcció de màrqueting a nivell nacional i internacional. A més va ser Director de Desenvolupament de Negoci en IBM Sistemes Personals i Director Comercial de Lenovo Espanya fins a desembre de 2008 data en la qual fa el salt al món de les propietats esportives per a liderar la candidatura d'Espanya per a organitzar la Copa del Món de Bàsquet 2014 i desenvolupar tot el departament de màrqueting i patrocini dins de la Federació Espanyola.Va desenvolupar la seva responsabilitat en la FEB fins al febrer de 2017 havent gestionat totes les activitats de promoció, marca i patrocini de la Copa del Món i convivint amb la millor generació d'esportistes que hagi tingut mai aquest esport. Va contribuir al llançament del programa UNIVERS DONA en el 2015 al costat del CSD i va tornar a liderar una candidatura a un altra mundial, en aquest cas el femení de 2018 que també es va celebrar a Espanya, ja amb ell fora de la FEB. En 2017 va començar a treballar a McCANN com a responsable de la seva unitat de negoci dedicada a l'esport i des de llavors reforcen la seva presència en el mercat a través dels seus clients en el món del tennis (Rfet i Copa Davis) el futbol, el golf (Valderrama Andalucía Máster), el Bàsquet i altres esports.
Miguel Ángel Martín Director General Real Federación Española de TenisÉs doctor en dret per la Universitat Pontificia de Comillas (ICADE) i llicenciat en ciències polítiques i de l’administració per la mateixa universitat. Té una àmplia experiència i vinculació en el món del tenis com a directiu, però també com a àrbitre. També ha tingut relació amb  diferents clubs, fundacions i organismes tant nacionals com internacionals. Ha tingut vinculació amb altres disciplines esportives com  bàsquet, vela i Rugby i va participar com a director adjunt del tenis olímpic als Jocs de Barcelona 92. Ha estat Director General de Deportes de la Comunidad de Madrid i anteriorment Director General de Promoción Deportiva.  
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies