El Mirador Indiscret: Internacionalització

Josep Espín,

El Mirador Indiscret: Internacionalització


pastillainscripcionspalaurobert
Cristina Serradell Quincannon Directora de la Unitat de Negoci Internacional d'Acció.Economista, Màster en Negocis Internacionals per la South Bank University, Londres i Màster en Diplomàcia i Acció Exterior per la UPF. Experta en comerç internacional, màrqueting i estratègia empresarial amb més de quinze d'anys d'experiència en l'assessorament a pimes. Té un coneixement profund dels mercats anglosaxons, especialment del mercat britànic on va viure-hi durant deu anys, treballant en empreses privades britàniques i com a directora de l'oficina del COPCA des d'on va promoure la internacionalització de les empreses catalanes al mercat britànic i irlandès. De l'any 2008-2013 va ser Gerent d'Orientació i Estratègia Empresarial a ACCIÓ on va crear programes per capacitar a l'empresa en la reflexió estratègica, la millora de la gestió empresarial i la transformació del model de negoci.Va ser Coordinadora del node de la xarxa europea Enterprise Europe Network de la Comissió Europea a Catalunya (2008-2011) i Responsable del projecte Catalonia European Entrepreneurial Region del Comitè de les Regions (2011-2013). Del 2015 al 2017 va gestionar l'equip d'estratègia internacional assessorant empreses en el seu procés d'internacionalització identificant els mercats on hi ha millors oportunitats de negoci per a l'empresa. Actualment, és directora d'Internacionalització a ACCIÓ. Oscar Iniesta Soci i Director Sènior LLYC Oscar té més de vint-i-cinc anys d'experiència en el camp de la consultoria en comunicació. Entre la seva dilatada trajectòria professional, ha treballat en LLYC, on va ser Director General de l'oficina de Barcelona durant tres anys; SAE, la primera agència de relacions públiques d'Espanya; i Weber Shandwick. Va fundar Arenalia en 2004. Forma part del consell de la xarxa més gran d'agències de comunicació internacional IPREX des de 2.009, pertany a l'associació de directius de comunicació DIRCOM i va ser Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya del 2014 al 2018. David Boronat Executive president de Multiplica Llicenciat en Direcció i Administració d'Empreses a ESADE, és fundador i ara President i Chief Future Officer de Multiplica, una de les consultores digitals més reconegudes en parla hispana. Expert reconegut a l'internet amb una llarga trajectòria com consultor, és a més, conferenciant i business angel. Acaba de publicar el llibre Rellevància sobre com crear experiències digitals més oportunes, properes i intel·ligents.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies