El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals


Pere Pérez Fundador i CEO de Visyon
Després de graduar-se a la Universitat de Staffordshire, Pere va passar deu anys a Londres treballant en diverses agències digitals i empreses de tecnologia, Twentysix London i Tangozebra.
Al llarg de la seva carrera en la indústria digital al Regne Unit, va ocupar una àmplia gamma de llocs en màrqueting i producció fins a esdevenir director d'Operacions del Grup per a les cinc agències digitals de Media Square, abans de gestionar l'expansió europea de Tangozebra en preparació per a la venda de l'empresa a DoubleClick / Google.
El 2008 Pere va unir forces amb Psycle Interactive configurant l'oferta creativa digital de l'empresa, guanyant i gestionant comptes clau com SEAT, Google, FC Barcelona i Royal Caribbean International.Un veritable apassionat de les tecnologies innovadores, el 2012 va crear VISYON, una empresa de serveis d'innovació centrada en experiències immersives a través de tecnologies emergents i interacció humana. VISYON compta ara amb més de 80 empleats i oficines a Barcelona, Madrid, Londres, Dubai i Nova York, creant projectes premiats per l'ús innovador de tecnologies emergents.
Visyon es va convertir en part del Grup Mediapro l'abril de 2019 amb l'objectiu d'impulsar la innovació en tot el Grup a través de nous formats de contingut i tecnologies emergents.
Jorge Luna Soci-Director general de luk hiar!Enginyer superior de telecomunicacions per la UPC i MBA per ESADE, amb 30 anys d’experiència en diverses empreses tecnològiques del sector aeroespacial, electrònic i telecomunicacions. Des de 2007 està dedicat a l’empresa que va fundar, ALOOHA, avui luk hiar!, pionera a Europa a la indústria del Digital Signage o Comunicació Exterior Digital.
Francesc Grau CEO de ZonetactsEmprenedor tecnològic. Autor de "Twitter En una semana" editat per Gestión 2000 (Grupo Planeta, 2011) i "Tot el que heu de saber sobre Internet abans que els vostres fills" editat per EUMO Editorial (2019). El 2009 va ser invitat per la NASA al Centre de convencions de Whashington per participar en el 1r Meetup digital de l'agència espacial, on va assistir com a representant de l'estat espanyol. Ha donat classes i conferències a diferents màsters i postgraus de diverses universitats, i també ha participat en la Transformació digital de companyies com El Corte Inglés, Betfair, Desigual, Puig, Grupo Damm i diverses marques del Grup Inditex. Des del 2016 lidera el xat corporatiu Chatforce.tech, el sistema definitiu de Comunicació interna, capaç d'arribar a tots els col·lectius d'empleats de qualsevol organització, amb independència del nivell digital que tinguin.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies