El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals


Pere Pérez Fundador i CEO de Visyon
Després de graduar-se a la Universitat de Staffordshire, Pere va passar deu anys a Londres treballant en diverses agències digitals i empreses de tecnologia, Twentysix London i Tangozebra.
Al llarg de la seva carrera en la indústria digital al Regne Unit, va ocupar una àmplia gamma de llocs en màrqueting i producció fins a esdevenir director d'Operacions del Grup per a les cinc agències digitals de Media Square, abans de gestionar l'expansió europea de Tangozebra en preparació per a la venda de l'empresa a DoubleClick / Google.
El 2008 Pere va unir forces amb Psycle Interactive configurant l'oferta creativa digital de l'empresa, guanyant i gestionant comptes clau com SEAT, Google, FC Barcelona i Royal Caribbean International.Un veritable apassionat de les tecnologies innovadores, el 2012 va crear VISYON, una empresa de serveis d'innovació centrada en experiències immersives a través de tecnologies emergents i interacció humana. VISYON compta ara amb més de 80 empleats i oficines a Barcelona, Madrid, Londres, Dubai i Nova York, creant projectes premiats per l'ús innovador de tecnologies emergents.
Visyon es va convertir en part del Grup Mediapro l'abril de 2019 amb l'objectiu d'impulsar la innovació en tot el Grup a través de nous formats de contingut i tecnologies emergents.
Jorge Luna Soci-Director general de luk hiar!Enginyer superior de telecomunicacions per la UPC i MBA per ESADE, amb 30 anys d’experiència en diverses empreses tecnològiques del sector aeroespacial, electrònic i telecomunicacions. Des de 2007 està dedicat a l’empresa que va fundar, ALOOHA, avui luk hiar!, pionera a Europa a la indústria del Digital Signage o Comunicació Exterior Digital.
Francesc Grau CEO de ZonetactsEmprenedor tecnològic. Autor de "Twitter En una semana" editat per Gestión 2000 (Grupo Planeta, 2011) i "Tot el que heu de saber sobre Internet abans que els vostres fills" editat per EUMO Editorial (2019). El 2009 va ser invitat per la NASA al Centre de convencions de Whashington per participar en el 1r Meetup digital de l'agència espacial, on va assistir com a representant de l'estat espanyol. Ha donat classes i conferències a diferents màsters i postgraus de diverses universitats, i també ha participat en la Transformació digital de companyies com El Corte Inglés, Betfair, Desigual, Puig, Grupo Damm i diverses marques del Grup Inditex. Des del 2016 lidera el xat corporatiu Chatforce.tech, el sistema definitiu de Comunicació interna, capaç d'arribar a tots els col·lectius d'empleats de qualsevol organització, amb independència del nivell digital que tinguin.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies