#4. Influencers: mite o realitat

Josep Espín,

#4. Influencers: mite o realitat


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #4. Influencers: Mite o realitat Dijous, 27 d'abril de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció en el següent enllaç En aquest quart esmorzar, posarem la nostra mirada als influencers. Estudiarem el seu perfil, com treballen i cap a on s'orienten en el futur. Veurem com treballen les marques amb ells, quins són els perfils més demandats, quin és el marc legal, què funciona realment més enllà del mite, i quina és l'estratègia que utilitzen els anunciants a l'hora de planificar les seves campanyes. La sessió, presentada i moderada per, Oscar Iniesta, membre de la Junta de Govern del Col·legi, comptarà amb Arantxa Pérez, Directora General d'Influgency; Jaume Rojo, Influencer i Amets Uriarte, Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya, i ens permetrà analitzar diferents accions i la figura de l'influencer des de tres punts de vista diferents: l'agència, l'influencer i l’anunciant. Jaume Rojo (@rushsmith). Va néixer a Barcelona i des de petit és un apassionat de les històries. Va estudiar publicitat i ha treballat com a director creatiu a diferents agències abans de dedicar-se completament a Youtube. Vol seguir explicant històries, compartint la seva i escrivint de noves. Arantxa Perez (@normcoregirl). arantxa Directora General d'Influgency. Advocada, experta en màrqueting digital avalada per Google i amb un Màster en Màrqueting Internacional, Autora del llibre, Blogger de éxito: monetiza tu blog y gana dinero de venda a Amazon i amb espais propis a la ràdio sobre moda i influencers. Col·laboradora habitual a TV com experta en xarxes socials. És professora a la Universitat ESIC. Amets Uriarte (@amets_) amets_uriarte_spain_dat3 Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya. És la responsable d’un equip que té com a objectiu accelerar el momentum digital en la companyia, en 3 àrees de treball que van des del Listening, o l'escolta activa i anàlisi dels fans i usuaris dels actius digitals de la companyia; l'Engagement, amb un equip de 7 experts en Social Media, content digital i posicionament en Google i acabant per la capacitació digital i transformació cultural dels equips. Va entrar en Nestlé en 2009 en Comunicació Corporativa; i ocupa el càrrec de Digital Acceleration Manager des del 2014. Anteriorment, fora de Nestlé, i sempre en l'àmbit de la comunicació, va treballar a Allianz i a l'agència de Relacions Públiques, Ulled Comunicació.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies