El Mirador Indiscret · De Gutenberg al Metavers

Josep Espín,

El Mirador Indiscret · De Gutenberg al Metavers


pastillainscripcionspalaurobert

Agustin Elbaile, President de l'Academia de la Publicidad.

Comença la seva trajectòria a Clarín Publicidad, en els anys seixanta, on ingressa com a botons i escala fins a la direcció Creativa. Passa per Danis Benton&Bowles, abans d'arribar a MMLB, on roman més d'una dècada com a soci i Director Creatiu. Després d'una curta etapa on funda la seva agència de la mà de RSCG, arriba a Casadevall &Pedreño, com a Director General. Durant aquests anys l'agència és reconeguda com la més premiada en CannesLions i nomenada agència internacional de l'any per Advertising Age. En la seva última etapa, gairebé vint anys, és Vicepresident Creatiu de McCann España, situant a l'agència com una de les més premiades del network mundial, per la qual cosa és nomenat membre del Board Creatiu Worldwide amb seu a Nova York. Es retira amb 65 anys d'edat, després de 48 anys d'exercici professional. Premiat en els Festivals Publicitaris més significatius del nostre sector, ha estat Jurat en tots ells. Ha estat conferenciant en les Universitats de Barcelona, Madrid, Pamplona, Salamanca i Milan, entre altres centres d'ensenyament (Esade, Esic, Eada,etc). Fundador del Col·legi de Publicitaris, és el Col·legiat número 6, del CdeC, Director del Festival El Sol, és, avui dia, President de l'Acadèmia de la Publicitat d'Espanya.

 

Carlota Suriol, Global Marketing Planning and Coordination Manager Vueling Airlines - Perfil de Linkedin

Jimena Tormo, Creative (XR Content and Metaverse) Visyion - Perfil de Linkedin

 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies