El mirador de la comunicació i el màrqueting

Josep Espín,

El mirador de la comunicació i el màrqueting


"El Mirador de la Comunicació i el Màrqueting" és l'espai setmanal de La Vanguardia en el qual el Col·legi aporta conceptes i continguts en virtut d'un conveni de col·laboració signat amb Grupo Godó. L'objectiu és doble: Per una banda, divulgar a la societat les transformacions del món de la comunicació, la publicitat i el màrqueting, i com afecten la relació amb els consumidors. Per l'altra banda, també posar en valor la transcendència del nostre sector quant a motor de riquesa i creixement de l'economia. Els articles es publiquen els dissabtes, en paper i en digital, i durant la setmana s'amplia el contingut amb articles d'opinió. Accedeix aquí a la secció amb tots els articles i contingut digital!   Articles publicats en l'edició en paper:   23 de novembre de 2019: Pensa en gran, pensa en grup 16 de novembre de 2019: Res més que la veritat en els missatges publicitaris 9 de novembre de 2019: Gatromàrqueting, receptes per fer bullir l'èxit 26 d'octubre de 2019: Emoció i valors. La clau del màrqueting esportiu 19 d'octubre de 2019: Màrqueting d'influència , ja només val allò autèntic 5 d'octubre de 2019: La botiga, altaveu de marca en plena transformació 28 de setembre de 2019: Activisme de marca: solidaritat o rentat d'imatge? 21 de setembre de 2019: La tradició oral, l'autèntica revolució del màrqueting 14 de setembre de 2019: Comunicar en gran per als més petits 7 de setembre de 2019: Els -ings que marquen tendència en comunicació 20 de juliol de 2019: Premis imapcte, creatividad made in Catalunya 13 de juliol de 2019: Les coses clares entre l'anunciant i l'agència 6 de juliol de 2019: Quan el software ajuda i inspira les muses 29 de juny de 2019: Neuromàrqueting amb olfacte per als negocis[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies