El màrqueting emocional a l'era digital

Josep Espín,

El màrqueting emocional a l'era digital


El proper dijous 27 d'abril a las 19.00h, Barcelona Roca Gallery organitza una segona taula rodona dins del marc de l'exposició que celebra el centenari de la companyia Roca.  Aquesta nova trobada porta com a nom "El màrqueting emocional a l'era digital" i tractarà sobre la importància de  crear un llaç emocional entre les marques i els usuaris. Durant la sessió del dia 27 s'analitzarà i es reflexionarà sobre la importància de l'Emotional Branding per connectar amb el públic.  L'objectiu és poder aprofundir en la importància d'implementar estratègies de màrqueting on la publicitat no només se centra en el producte, sinó que també atén els sentiments del consumidor. Aquest nou acte comptarà amb la presència de quatre experts del món de la comunicació i el màrqueting com Luis Martínez, professor de màrqueting a ESADE, Jaume Alemany, director de màrqueting i comunicació del Grup Damm, Salvador Carrillo, cofundador i CEO de Mobile Dreams Factory i Xavier Torras, Brand Communication Director de Roca. Com a moderador del debat comptarem amb Jordi Llompart, reconegut periodista. Et pots inscriure en el següent enllaç  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies