El màrqueting emocional a l'era digital

Josep Espín,

El màrqueting emocional a l'era digital


El proper dijous 27 d'abril a las 19.00h, Barcelona Roca Gallery organitza una segona taula rodona dins del marc de l'exposició que celebra el centenari de la companyia Roca.  Aquesta nova trobada porta com a nom "El màrqueting emocional a l'era digital" i tractarà sobre la importància de  crear un llaç emocional entre les marques i els usuaris. Durant la sessió del dia 27 s'analitzarà i es reflexionarà sobre la importància de l'Emotional Branding per connectar amb el públic.  L'objectiu és poder aprofundir en la importància d'implementar estratègies de màrqueting on la publicitat no només se centra en el producte, sinó que també atén els sentiments del consumidor. Aquest nou acte comptarà amb la presència de quatre experts del món de la comunicació i el màrqueting com Luis Martínez, professor de màrqueting a ESADE, Jaume Alemany, director de màrqueting i comunicació del Grup Damm, Salvador Carrillo, cofundador i CEO de Mobile Dreams Factory i Xavier Torras, Brand Communication Director de Roca. Com a moderador del debat comptarem amb Jordi Llompart, reconegut periodista. Et pots inscriure en el següent enllaç  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies