El Col·legi al Barcelona PR Meeting 2015

Josep Espín,

El Col·legi al Barcelona PR Meeting 2015


1 de juliol de 2015 Cosmocaixa

Nous serveis i perfils professionals eix del Col·legi al Barcelona PR Meeting 2015

La vocal del Col·legi, Mercé Balañá ha participat com a ponent en el Barcelona PR Meeting per tal de presentar la tasca de la nostra entitat. Ha explicat quins són els principis pels quals vetlla i ha remarcat el gran nombre d’activitats que s’organitzen i promouen per als membres del Col·legi.

Va destacar el recent treball de camp realitzat pel Col·legi on es va consultar a agències de publicitat i RRPP i a empreses que contracten els serveis dels professionals del sector. Aquest treball ha tingut com a objectiu d'esbrinar quina és la realitat que es viu en aquestes dues branques de la comunicació i com afecta als professionals. Els elements que s'han valorat i contrastat han sigut: els serveis i els perfils professionals que es demandaran en un futur no molt llunyà.

Els resultats han plasmat un panorama de nous serveis que portaran noves oportunitats de negoci pel sector. Pel que fa als perfils professionals, per una banda, es demanaran figures més tècniques i específiques, a l’hora que es necessitaran també perfils de consultor, més analítics i estratègics. Una visió global de negoci, més comercial i orientada a resultats també és important així com tenir qualitats com ser innovador, imaginatiu, flexible i tenir disponibilitat.

En aquest nou marc del sector on ja actualment estan presents diferents disciplines i perfils, el Col·legi ofereix la possibilitat de col·legiar-se a totes les persones que puguin demostrar que han exercit com a professionals en el sector de la publicitat i relacions públiques durant un mínim de 4 anys.

El congrés, celebrat al CosmoCaixa, ha tingut com a eix fonamental la construcció de ponts de diàleg entre el món professional i el món acadèmic de les Relacions Públiques. El BCN PR Meeting #5 es consolida en el sector de les Relacions Públiques, com un dels congressos que aglutina a alguns dels més reconeguts acadèmics internacionals.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies