E-Games: Un gran volum d'audiència per explotar

Josep Espín,

E-Games: Un gran volum d'audiència per explotar


El Mirador Indiscret amb el Tech Spirit Barcelona  E-Games: Un gran volumen d' audiència per explotar Dijous, 27 de febrer de 2020 a les 9.00 h Check-in assistents a partir de les 8.30 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)    

Quan pensem en l’esport sempre ens venen al cap activitats que requereixen un esforç físic important, i majoritàriament aquestes son a l’aire lliure. Però des de fa uns anys podem competir en un esport col·lectiu sense la necessitat de sortir de casa gràcies als Games.

Aquesta modalitat de competició, coneguda popularment com a competicions de videojocs o Sports, son concursos estructurats a través d’equips que competeixen en diferents lligues en relació al tipus de joc en el qual competeixen. Fa relativament pocs anys, aquesta forma d’entreteniment s’han portat a l’àmbit professional, considerant als jugadors com a esportistes d’elit i retransmetent les partides a nivell mundial.

El gaming competitiu forma part d’una tendència molt més amplia de la industria del entreteniment, que permet gaudir dels videojocs de forma col·lectiva i social. A més, tant l’audiència com l’impacte econòmic d’aquest tipus de competicions s’incrementa en gran mesura any rere any.

Quines són les lligues que existeixen? Quin volum de negoci i d'audiència mouen? Quin és el perfil d'aquesta audiència? Quines possibilitats de vinculació existeixen per a les marques i casos d'èxit?

El pròxim 27 de febrer tractarem aquestes qüestions en una sessió moderada per Marta Catasús, consultora de màrqueting digital  i amb la que comptarem amb tres professionals experts en la matèria: Oscar Soriano, Co-Founder de l'agència Play The Game, Victor Casanovas, Digital Strategist & eGames a l'agència SevenMila i Marc Vilaregut, Manager en Màrqueting Digital a Adam Foods.

oscarsoriano-rodona

Oscar Soriano, Co-founder de l'agència Play de Game

Oscar Soriano és un professional llicenciat en Administració i direcció d’empreses per la Universitat Autònoma de Barcelona, a més de tenir un postgrau en comunicació per ESADE Business School. A més, ha treballat com a professor en diferents universitats, i actualment és professor associat a ESADE.

Té una àmplia experiència en àrees de Màrqueting i emprenedoria, i ha portat a terme varis projectes propis com la creació de la agència Play The Game, una consultora especialitzada en eSports i gaming, i la agència LA LÍNEA, una agència especialitzada en Màrqueting no tradicional.

Ha estat mentor en les empreses Cooperstown i TrukerWall, assessor de vendes i Màrqueting a Clex, Inc., director de comptes a Strike – Factoria de idees, director de la start-up Exclusive tourist i responsable de publicitat i patrocini a l’empresa GAES, a més d’haver participat en un projecte de Horeca com a investigador de mercats.

Victor Casanovas, Digital Strategist & eSports a SevenMila

Victor Casanovas es va llicenciar en Comunicació Audiovisual, Periodisme i comunicació a la Universitat Internacional de Catalunya, i va seguir els seus estudis en aquest sector realitzant un màster en Digital Media Management a Hyper Island y un curs sobre Comunicació Audiovisual per a Youtube a la Youtube Creators Academy.

Va iniciar la seva trajectòria professional a l’empresa Seven Marketing com a assistent de comunicació i mitjans. Més tard, es va incorporar com a Content Manager a Hachepunto, compaginant aquesta feina amb la de Seven Marketing, on el van ascendir a Digital Strategy and Communications Manager. A més, l’any 2015 es va incorporar a l’empresa Prime Time Sport com a Digital Project Manager.

Actualment en Victor és director d' Origen BCN, a més de Fundador i part del Consell d’administració de l’Associació de Clubs d’Esports i Digital Strategist & eSports a SevenMila.

Marc Vilaregut, Manager en Márqketing digital a Adam Foods

Marc Vilaregut és un professional de la comunicació especialitzat en l'àmbit digital. Va estudiar ciències aplicades a la producció digital i comunicació audiovisual a la Miami Dade College, i més tard va completar els seus estudis cursant un màster en Internet Bussines a la ISDI.

La seva carrera professional la va iniciar com a locutor i tècnic de ràdio a Ràdio Platja d'Aro. Més tard, es va traslladar a Miami (Estats Units), on va treballar com a col·laborador en programes de ràdio i televisió parlant d'actualitat i política europea. L'any 2013 va decidir tornar a Barcelona fundant Paket.Cat, una agència de Marketing Digital de la qual va ser director general. També va arribar a ser director de projecte i campanyes de màrqueting online a NetSense. Actualment des de fa un any treballa com a Manager en Màrqueting digital a la companyia Adam Foods (Cuétara, Artiach, La Piara, Panrico, Granja San Francisco...)

Com ell mateix descriu, va descobrir que la seva principal motivació eren les campanyes digitals; és un gran admirador d'internet i la seva sinergia amb el Big Data, ja que són eines que permeten moltes formes creatives, realitzar campanyes personalitzades i crear nous models de negoci.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies