Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques

Josep Espín,

Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques


Urgeix estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques per a fer pràctiques a MP Public Relations Services:  CODI HK Despatx professional especialitzat en Relacions Públiques, i Protocol busca estudiant per donar suport al seu client HakunaBcn Ofereix
  • Col·laborar amb despatx professional especialitzat en Relacions Públiques i Protocol
  • Participar i estar molt a prop de les activitats i decisions del despatx (equip petit)
  • Tutoria per part de la fundadora i màxima responsable del despatx
  • Formar part de l’equip de treball d’una marca jove de disseny i solidària (client del despatx).
  • Viure de prop la creació i impuls de la marca (client del despatx), sent la persona de suport per tota l’activitat de Comunicació, Relacions Públiques i Marketing de la marca
  • Assistència a reunions amb el client
  • Conveni de formació de pràctiques acadèmiques amb la Universitat corresponent.
Activitat primària  ·         Suport en el creixement de la jove marca solidària d’aquarel.la emocional HakunaBcn ·         Suport en el pla de comunicació de la marca en el llançament d’un nou mètode terapèutic ·         Assistència a esdeveniments propis o aliens de la marca Tasques a realitzar
  • Redacció textos per premsa, comercial, màrqueting, món decoració, món social, creatiu/artístic, solidari, emocional, ... per HakunaBcn
  • Cerca d’informació. Manteniment, millora i ampliació de bases de dades.
  • Planificació editorial, creació, redacció i publicació de continguts a les xarxes socials de la marca, abans, durant i després de les activitats de la marca i permanentment
  • Contacte personal, telefònic i escrit amb relacions professionals, periodistes, ... per les activitats de la marca
  • Planificació abans, durant i després dels esdeveniments d’HakunaBcn
  • Suport a la coordinació de les iniciatives de la marca el propi dia de l’esdeveniment
Requisits
  • Il·lusió i actitud molt predisposada i flexible
  • Nivell molt alt de redacció en castellà i català i oral
  • Capacitat per treballar en equip reduït
  • Capacitat d’organització del treball, cerca de solucions i seguiment de tasques fins el final
  • Implicació i interès pel projecte, més enllà de les tasques concretes a realitzar
  • Alt nivell en la qualitat de les tasques a realitzar
  • Sentit de la responsabilitat front les funcions assignades, front l’empresa, l’equip, clients, ...
  • Interès i familiaritat amb l’ús de xarxes socials (IG, LinkedIn, Twitter, Youtube, principalment)
  • Coneixement d'Office a nivell d'usuari
  • Coneixements de Photoshop, Wordpress (o similar), Mailchimp,  i altres programes de disseny gràfic i edició de vídeo i fotografia (es valoraran molt positivament)
  • Visió comercial i de màrqueting (es valorarà)
  • Interès per l’art, el disseny de producte, el món creatiu i l’àmbit solidari (es valorarà)
  • Coneixement d’anglès (es valorarà)
Altre informació important  
  • Les pràctiques es realitzaran en 4 dies a la setmana (dilluns-dijous), 4 h/dia, l’horari es decidirà en funció del candidat seleccionat. (S’escoltaran altres propostes d’horari).
  • Incorporació immediata
  • Les pràctiques seran remunerades amb una ajuda de 120€ i cotització a la Seguretat Social
  • Empresa situada a Barcelona (Barri Eixample: Carrer València/Casanova i barri Gràcia: Via Augusta-Trav. de Gràcia)
  Per a poder participar en el procés de selecció cal enviar el CV a mp@mercedespiera.com indicant a l’Assumpte del correu la referència "NOM COGNOM pràctiques - CODI HK  Consulteu webs: www.mercedespiera.com,  www.guiasingular.com,  www.hakunaBcn.com Consulteu Instagram: @HakunaBcn[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies