Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques

Josep Espín,

Despatx professional de relacions públiques busca persona en pràctiques


Urgeix estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques per a fer pràctiques a MP Public Relations Services:  CODI HK Despatx professional especialitzat en Relacions Públiques, i Protocol busca estudiant per donar suport al seu client HakunaBcn Ofereix
  • Col·laborar amb despatx professional especialitzat en Relacions Públiques i Protocol
  • Participar i estar molt a prop de les activitats i decisions del despatx (equip petit)
  • Tutoria per part de la fundadora i màxima responsable del despatx
  • Formar part de l’equip de treball d’una marca jove de disseny i solidària (client del despatx).
  • Viure de prop la creació i impuls de la marca (client del despatx), sent la persona de suport per tota l’activitat de Comunicació, Relacions Públiques i Marketing de la marca
  • Assistència a reunions amb el client
  • Conveni de formació de pràctiques acadèmiques amb la Universitat corresponent.
Activitat primària  ·         Suport en el creixement de la jove marca solidària d’aquarel.la emocional HakunaBcn ·         Suport en el pla de comunicació de la marca en el llançament d’un nou mètode terapèutic ·         Assistència a esdeveniments propis o aliens de la marca Tasques a realitzar
  • Redacció textos per premsa, comercial, màrqueting, món decoració, món social, creatiu/artístic, solidari, emocional, ... per HakunaBcn
  • Cerca d’informació. Manteniment, millora i ampliació de bases de dades.
  • Planificació editorial, creació, redacció i publicació de continguts a les xarxes socials de la marca, abans, durant i després de les activitats de la marca i permanentment
  • Contacte personal, telefònic i escrit amb relacions professionals, periodistes, ... per les activitats de la marca
  • Planificació abans, durant i després dels esdeveniments d’HakunaBcn
  • Suport a la coordinació de les iniciatives de la marca el propi dia de l’esdeveniment
Requisits
  • Il·lusió i actitud molt predisposada i flexible
  • Nivell molt alt de redacció en castellà i català i oral
  • Capacitat per treballar en equip reduït
  • Capacitat d’organització del treball, cerca de solucions i seguiment de tasques fins el final
  • Implicació i interès pel projecte, més enllà de les tasques concretes a realitzar
  • Alt nivell en la qualitat de les tasques a realitzar
  • Sentit de la responsabilitat front les funcions assignades, front l’empresa, l’equip, clients, ...
  • Interès i familiaritat amb l’ús de xarxes socials (IG, LinkedIn, Twitter, Youtube, principalment)
  • Coneixement d'Office a nivell d'usuari
  • Coneixements de Photoshop, Wordpress (o similar), Mailchimp,  i altres programes de disseny gràfic i edició de vídeo i fotografia (es valoraran molt positivament)
  • Visió comercial i de màrqueting (es valorarà)
  • Interès per l’art, el disseny de producte, el món creatiu i l’àmbit solidari (es valorarà)
  • Coneixement d’anglès (es valorarà)
Altre informació important  
  • Les pràctiques es realitzaran en 4 dies a la setmana (dilluns-dijous), 4 h/dia, l’horari es decidirà en funció del candidat seleccionat. (S’escoltaran altres propostes d’horari).
  • Incorporació immediata
  • Les pràctiques seran remunerades amb una ajuda de 120€ i cotització a la Seguretat Social
  • Empresa situada a Barcelona (Barri Eixample: Carrer València/Casanova i barri Gràcia: Via Augusta-Trav. de Gràcia)
  Per a poder participar en el procés de selecció cal enviar el CV a mp@mercedespiera.com indicant a l’Assumpte del correu la referència "NOM COGNOM pràctiques - CODI HK  Consulteu webs: www.mercedespiera.com,  www.guiasingular.com,  www.hakunaBcn.com Consulteu Instagram: @HakunaBcn[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies