Descomptes Hotelius Club


Hotelius.com és una agència online de reserva hotelera creada en 2003 i avalada per Hotusa, grup empresarial líder en el sector. Hotelius.com t'ofereix els hotels que vols i quan vols a cada moment. Trobaràs hotels de tot tipus: urbans per viatges de negocis, a la platja, amb encant, a la naturalesa, amb activitats complementàries (esports, aventura, cultura...), familiars, etc. La companyia treballa amb les principals cadenes hoteleres a nivell mundial que es complementen amb una prestigiosa selecció d'hotels independents. Hotelius Club ofereix als nostres col·legiats un 15% de descompte per poder gaudir de més de 50.000 allotjaments arreu del món. Crea la teva nit d'hotel perfecte amb els millors preus estrella! Per poder gaudir de l'oferta posa't en contacte amb el Col·legi al telèfon 93 451 30 69 o mitjançant el correu jespin@colpublirp.com. [auth] Pots accedir al club exclusiu per a col·legiats en el següent enllaç. [/auth][:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies