Curs: Xarxes i oportunitats professionals


Curs "Traça la teva estratègia a les xarxes socials per atraure les oportunitats professionals"

Dimecres, 17 de juny de 2015 de 18 a 21 h.  Barcelona Activa  Carrer Llacuna, 162- 164,  Porta 22 (Barcelona) Els darrers canvis del mercat laboral i la irrupció de les xarxes socials han fet que el procés de recerca de feina es modifiqui: el CV tradicional ja no és l’únic protagonista. Ara comparteix escenari amb altres plataformes i elements que ens ajuden a mostrar al món el professional que portem dins. Durant aquesta activitat descobrirem com les Xarxes socials ens poden ajudar connectar el nostre perfil professional amb les oportunitats laborals. En aquest taller gratuït de 3 hores de durada, coneixeràs les principals xarxes de contactes professionals, i identificaràs els aspectes clau per a crear una estratègia de promoció de la teva candidatura a través d’Internet. - Coneixeràs les principals xarxes socials professionals existents. - Sabràs identificar els aspectes clau per traçar la teva estratègia de networking a través de les xarxes socials.
Caldrà que sol·licitis al Col·legi el "codi del col·lectiu" enviant un mail a jespin@colpublirp.com i després...

INSCRIU-TE GRATUÏTAMENT AQUÍ!

Documentació necessària DNI o NIE vigent. En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen. Més informació Places limitades Es demana PUNTUALITAT: 15 minuts després de l'inici de cada activitat no es permetrà l'entrada a la mateixa.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies