Curs d'oratòria "Com parlar en públic"

Josep Espín,

Curs d'oratòria "Com parlar en públic"


Curs d'oratòria "Com parlar en públic" 27 i 29  d'octubre de 2014, de 16 a 20 hores Seu del Col·legi (València, 227, 1r 1a) Impartit pel Sr. Juan Ignacio Barenys Preu per a membres del Col·legi: 100 euros No membres del Col·legi: 150 euros És molt freqüent la creença que parlar en públic és un do amb el qual algunes persones tenen la sort de néixer i a unes altres, per contra, els és negat. No és cert. Un do és una aptitud natural, d'origen genètic, històric o cultural, que difícilment pot ser molt millorat des del naixement. A parlar en públic s'aprèn i, amb el correcte entrenament, la soltesa, la dicció, la posició corporal i el to de veu milloren notable i ràpidament. Existeixen professions en les quals parlar en públic (enfront d'un auditori, en una reunió comercial, en una presentació…) és molt freqüent. Fer-ho amb seguretat és un avantatge competitiu molt apreciable. En la Publicitat això és molt notori, especialment per als Directius i els Executius de Comptes. En aquest seminari es combinen els consells teòrics amb la pràctica per aconseguir una adequada competència oratòria, estructurant correctament els discursos, millorant l'eloqüència i vencent o convivint amb la por escènica. Curs ofert per l'Associació Empresarial de Publicitat. Per informació i reserves contactar amb laura@associaciopublicitat.com Juan Ignacio Barenys Director general d'Odati i Eskpe Consulting Professor d'Habilitats Directives a La Salle BCN Imparteix seminaris a Odati. Consulta el seu perfil a Linkedin

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies