Curs d’escriptura: Carta, Correu electrònic i Xarxes socials

Josep Espín,

Curs d’escriptura: Carta, Correu electrònic i Xarxes socials


9, 11, 16 i 18 de març de 2015 - De 18.00 a 20.00 hores   Seu del Col·legi (València, 227, 1r 1a) Preu per a membres del Col·legi: 145 euros No membres del Col·legi: 185 euros 
 
Vols aprendre a redactar de forma efectiva en diferents suports?
El Centre de Normalització Lingüística de Barcelona, l'Associació Empresarial de Publicitat i el Col·legi et conviden a inscriure’t i a participar a un nou curs que t’ensenyarà a redactar de manera efectiva una carta formal, un correu electrònic o tot allò que es publica en una xarxa social.Els correus electrònics, les cartes i les xarxes socials representen una part fonamental de la comunicació que té una empresa al seu dia a dia amb les seves relacions internes i externes. Per aquest motiu, es molt important treballar tots aquells aspectes que son claus per realitzar escrits efectius en els diferents suports esmentats. Al curs d’escriptura “Carta, Correu electrònic i Xarxes socials”, treballarem continguts primordials com l’estructura d’una carta i correu electrònic, el format dels textos en les xarxes socials més habituals, els diferents tractaments segons el suport, corregirem els errors més freqüents i realitzarem casos pràctics per a una millor comprensió. Al finalitzar el curs s’entregarà un certificat expedit pel Centre de Normalització Lingüística de Barcelona. L'empresa es pot bonificar l’import del curs a través de la Fundación Tripartita. Pregunta'ns i t'informarem. Per inscriure't omple aquest formulari, data límit el 26 de febrer de 2015.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies