La creativitat transforma les marques

Josep Espín,

La creativitat transforma les marques


La creativitat és el que realment transforma les marques

  Barcelona, 21 de febrer de 2022. Avui el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya hem celebrat una nova sessió de La Torradora, en aquesta ocasió hem tingut com a convidats directius de les agències de publicitat i comunicació. Hem comptat amb la participació de Miquel Martret, financial de Tree House; Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Raul Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Xavier Folguera, director d’Advertis; Sam Júdez, Managing Director DDB Spain; Paul Fleming, founder & president de Barcelona Virtual; Laura Herrero, directora de comunicació de Barcelona Virtual; Ana Moragues, directora de comptes a Sidecar SGM; Jordi Urbea, Senior Vice President Ogilvy Spain & CEO Ogilvy Barcelona; Antonio Traugott, director general del Col·legi en una sessió moderada per Sergi Nebot, director de la Revista Control a Catalunya. La sessió s’ha iniciat amb una ronda d’intervencions per copsar en quin moment estem ara i què ha suposat la pandèmia per a les agències. Tots han estat d’acord en que han estat dos anys d’incertesa on les marques han seguit una tendència més conservadora en les accions a dur a terme. Tot i la situació, s’ha destacat la capacitat de transformació davant la necessitat de buscar altres vies i iniciatives que avui encara continuen vigents. D’altra banda, la pandèmia ha posat en valor l’equip de management, la figura dels sèniors, i alhora el coneixement tecnològic dels més joves. També, i en clau de futur immediat, les agències han mostrat un cert optimisme per l’any 2022, constatant l’inici positiu de l’any i veient les oportunitats que es presenten tenint en compte la necessitat d’adaptació i coneixement que tenen les marques. Una de les principals conclusions a la que s’ha arribat és la necessitat de reafirmar la creativitat com a valor més important a l’hora de transformar les empreses. Durant el temps de pandèmia s’han vist poques idees que realment hagin estat trencadores, i això és degut a la virtualitat. La creativitat necessita de la presencialitat dels equips per treure el màxim potencial. Per acabar s’ha parlat de la tecnologia i els canvis innovadors que ens porten a noves formes de comunicar. Tecnologia i creativitat es complementen. Les noves tecnologies són impulsores de la creativitat, i la creativitat ha de fer servir la tecnologia.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies