Ampliació del termini de presentació de treballs al Premi Prat Gaballí 2018

Josep Espín,

Ampliació del termini de presentació de treballs al Premi Prat Gaballí 2018


Hem ampliat el termini de presentació de treballs de la vuitena edició del Premi Prat Gaballí. Els participants poden presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el divendres 20 d'abril de 2018La resolució del jurat es farà pública durant el mes de maig de 2018.
Consulta les bases en aquest enllaç Full d'inscripció 
Més informació: 93 451 30 69 -  jespin@colpublirp.com
  Sobre el Premi Prat Gaballí L’objectiu d’aquesta convocatòria és atorgar un únic premi a la tesi doctoral d'investigació sobre temes publicitaris, de relacions públiques, màrqueting, comunicació corporativa i comunicació digital que realitzi una major aportació pràctica al desenvolupament de la professió. La dotació econòmica del premi és de 1000 euros*. Així mateix s'editarà en format digital el resum del treball guanyador que es distribuirà gratuïtament entre els membres del Col·legi i estarà disponible al nostre web. A més, la persona premiada gaudirà d’un any de col·legiació gratuïta. Els participants hauran de presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el divendres 20 d'abril de 2018. La resolució del jurat es farà pública durant el mes de maig de 2018. *L’import del premi queda subjecte a les retencions que siguin oportunes d’acord a la normativa sobre IRPF. En el següent enllaç trobaràs la versió digital dels treballs guanyadors de les edicions anteriors: Premi Prat Gaballí[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies