Subject: Tourism

Josep Espín,

Subject: Tourism


Subject és un esdeveniment en el qual s'exploraran diferents aplicacions de la comunicació a través de l'experiència dels seus subjectes protagonistes. Els assistents podran veure i aprendre com es treballa una disciplina tan àmplia com la comunicació en diferents sectors i les seves particularitats, ja sigui en turisme, en la música en directe o en new media.

Prestigiosos professionals de cada àrea donaran consells, compartiran informació útil i experiències amb els assistents.

Es tracta d'un projecte dirigit a estudiants i professionals de la comunicació  interessats en veure la disciplina des d'una perspectiva més profunda, i amb l'objectiu de que serveixin com a font d'inspiració. 

Es dividirà en tres jornades que comptarà amb 5 o 6 ponents segons la jornada.

La segona jornada, que es durà a terme a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm el dia 14 d'abril de 2016,  de 9:30 a 14 h, tractarà sobre el paper de la publicitat i les relacions públiques en el turisme. Per això, comptarem amb directius d'empreses com: Roiback, que ens parlarà de com potenciar el canal directe; Onahotels, que parlarà sobre el màrqueting emocional; Review Pro, que parlarà sobre "Guest Intelligence"; Innovarout ens donarà les claus de com innovar en turisme i Offroutes 2.0 que ens descubrirà les noves tendències del sector.

Places limitades a l'aforament. 

Finalment, en la tercera edició es parlarà del new media, els nous suports publicitaris i de relacions públiques que formen part de la revolució que hi ha en marxa. Parlarem de Transmedia, Storytelling, xarxes socials, apps i, per què no, realitat virtual.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies