Complot, Escola de Creatius

Josep Espín,

Complot, Escola de Creatius


Complot és l'escola de creatius feta per creatius.

És una de les escoles d'especialització en creativitat i comunicació digital més important d'Iberoamèrica. Va ser fundada l'any 2005 per Dan Peisajovich i Yvonne Gindre, dos directors creatius argentins.

La seva metodologia consisteix a identificar problemes del món real i buscar noves formes de resoldre'ls, explorant vies innovadores a través de l'ús de la creativitat i la tecnologia.

No treballen amb teoria de llibres, sinó amb l'experiència real de professionals actius del sector, que a través d'un aprenentatge experiencial basat en l'acció, l'anàlisi, la reflexió i les conclusions potenciades pel treball en equip, supervisaran els treballs dels alumnes per donar forma al portfoli creatiu amb el qual demostraran tot el seu talent i capacitat de treball.

L'escola organitza periòdicament master classes, videoconferències i xerrades gratuïtes a càrrec dels millors referents creatius d'Espanya i Llatinoamèrica.

Ara Complot ofereix als col·legiats un 10% de descompte en els seus programes d'especialització. Entre ells, postgraus de sis mesos com ara,  "Creativitat Integral + Redacció Creativa" o "Redacció Integral + Direcció d'Art". També hi ha cursos de tres mesos com per exemple, "Innovació per marques, processos que aporten valor" o bé "Creativitat Integral" entre altres. Si vols saber-ne més, fes clic aquí.

Més informació: Telèfon: 93 185 61 80 www.tenemosunplan.com

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies